Bytte av indre drivknute
Bytte av indre drivknute
Hvordan er det å bytte indre drivknute (høyre side) på en caravelle 2,4d?Grei operasjon? Noe spesielt verktøy man trenger? Vil det renne ut olje fra girkassa, må girkassa tømmes før man begynner?
Hei...sjekk under tips og triks...der har eg lkagt ut korleis ein bytter "heila driden"
Ville anbefalt deg å kanskje gå på skroten å få tak i ein aksling der og bytte heile..v.ar ganske enkelt eigentleg..betalte 800 trur eg for komplett akslijng som hadde gått knappe 100000 km. Verdt å sjekke om mansjettane verkar å vere bytta osv..er dei bytta har der vel vore hol og då bør ein kanskje vere kritisk.
Du treng ikkje Umbraco..men ein torks. med var det 8 vinklar tru? veldig viktig at du brukar dette verktøyet..å dra av desse boltane er "helvetur og fanur".
Nye kostar vel heile akslingen det tredobbelte...
Ville anbefalt deg å kanskje gå på skroten å få tak i ein aksling der og bytte heile..v.ar ganske enkelt eigentleg..betalte 800 trur eg for komplett akslijng som hadde gått knappe 100000 km. Verdt å sjekke om mansjettane verkar å vere bytta osv..er dei bytta har der vel vore hol og då bør ein kanskje vere kritisk.
Du treng ikkje Umbraco..men ein torks. med var det 8 vinklar tru? veldig viktig at du brukar dette verktøyet..å dra av desse boltane er "helvetur og fanur".
Nye kostar vel heile akslingen det tredobbelte...
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"