hadde bilen inne til kontroll nå, fikk no feil på foringer til stabstag og en bremseslange, greit nokk det, men fikk også noen rare 1er feil.
viskerblader bak dårlige? trudde faktisk ikke de hadde noe og si, går jo ikke utover sikerheten?
tåkelys bak er for mørkt? det er jo orginalt fra wv! har ikke sota eller noe så hva gjør man da a?
hadde bare et skiltlys på midten bak, de mente jeg måtte ha 2stk?
noen synspunkter?
eu kontroll, rare feil
eu kontroll, rare feil
t-3 1,6td buss 82mod
Member of: Rundlyktgeriljaen
Member of: Rundlyktgeriljaen
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
En gang hadde jeg en Opel på EU-kontroll. jeg fikk en mangel pga dårlig visker bak og for at vnduspyler beholderen var tom. Jeg fylte opp vann og kjøpte nyt viskerblad på samme sted og så ble bilen godkjent. 150 kroner takk.
EU-kontrollen er blitt en inntektskilde for verkstedene. enkelte klarer ikke å bruke sunn fornuft og ser alt i kroner og ører.
EU-kontrollen er blitt en inntektskilde for verkstedene. enkelte klarer ikke å bruke sunn fornuft og ser alt i kroner og ører.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Skiltlys er 1er feil og dermed egentlig ikke noe å bry seg om.
Tåkelys er ikke påbudt og kan dermed strengt tatt fjernes eller kobles ut(fjærne pære).
Viskerblad bak med 1er feil er og bare noe å se bort ifra.
1er feil er nettop 1er feil fordi de ikke går utover sikkerheten. 2er feil derimot gjør dette.
1er feil trenger du heller ikke ta noen etterkontroll på.
Tåkelys er ikke påbudt og kan dermed strengt tatt fjernes eller kobles ut(fjærne pære).
Viskerblad bak med 1er feil er og bare noe å se bort ifra.
1er feil er nettop 1er feil fordi de ikke går utover sikkerheten. 2er feil derimot gjør dette.
1er feil trenger du heller ikke ta noen etterkontroll på.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090