Harfått ein Vw mekaniker tilå sjå på bilenmin. derer ein pipelydsomligger og summer i bakgrunnen når eg kjørr. når eg tråkker lett på chlutchpedalen tiltar lyden forså åbliv ekke når pedalen er i botnen. Tenktesjølvpå utløserlager og det var det første hantenkte på også. Så regner med dette børbyttes.
Er det nokon som har gjort dette her før utan løftebukk?
Har bytte tilsvarande på Volvo 7serie før og det var jo "bolt on bolt off enkel jobb".
Fint om nokon kunne ha komtmed ei "to doo list" Veitmellom anna at ein skal henge opp motoren, dettestår i mekkeboka mi også, men sånn akkurat på kva måte det skal gjerast er dårleg beskreve.
Takkar for all hjelp!
Mvh Steffen
Bytte utløserlager
Bytte utløserlager
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
-
Torle
- -

- Car: T4 2002
- Phone: 90994928
På T4'en er dette en omfattende jobb, skal en bare ned med kassen så er det absolutt og anbefale både løftebukk og spesial bøyle under motor som festes fremme og bak. Når denne er festet i bil og motor kan en senke og trekke frem motoren slik at en kan få ut girkassen. Kassen er nokså tung så girkasse jekk samt to personer er og anbefale.
Det går nok i garasjen også, men det blir nok et slit. tror en del som har gjort dette har tatt ut motor og gir for så og kunne jobbe med kassen på gulvet. Dette er jo også en ofattende løsning...
Lykke til
Det går nok i garasjen også, men det blir nok et slit. tror en del som har gjort dette har tatt ut motor og gir for så og kunne jobbe med kassen på gulvet. Dette er jo også en ofattende løsning...
Lykke til
Tor-Ole Olsnes
Eks Multivan 2002 TDI 102
Eks Multivan 2002 TDI 102
Ok
Nokon som faktisk har gjort dette i garasjen heime som har moment å tilføye? sånne "kjekkt å huske " tips. Feks på kva måte er det mest hensiktsmessig å henge opp motoren? kan ein nytte ei heisetalje i taket og ha stropp rundt motoren? kvar er det best å feste stroppe? skal altid klare å finne det ut sjølv, men er ikkje naudsynt å plagast meir enn absolutt høgst nødvendig. Klarer fint å lære av andre sine feil eg...=)
Nokon som faktisk har gjort dette i garasjen heime som har moment å tilføye? sånne "kjekkt å huske " tips. Feks på kva måte er det mest hensiktsmessig å henge opp motoren? kan ein nytte ei heisetalje i taket og ha stropp rundt motoren? kvar er det best å feste stroppe? skal altid klare å finne det ut sjølv, men er ikkje naudsynt å plagast meir enn absolutt høgst nødvendig. Klarer fint å lære av andre sine feil eg...=)
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
Siste år:
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Jeg så det de brukte i Tyskland. Det var et stag som ble plassert på tvers over motorrommet. noen kjetting lenker ble festet på motoren. Under motoren brukte de bilens original jekk for å flytte motoren frem.
De brukte ikke mange timer for å ta ut kassen. Jeg gikk ut en tur og da jeg kom tilbake, lå kassen på benken.
De brukte ikke mange timer for å ta ut kassen. Jeg gikk ut en tur og da jeg kom tilbake, lå kassen på benken.