Temperaturføler G62
Temperaturføler G62
Er det noen som har et bilde eller tegning av plasseringen?
T4 2,5 TDI ajt motor.
Takk på forhånd
T4 2,5 TDI ajt motor.
Takk på forhånd
Arild Karlsen
Transporter 2,5 TDI 2001
Caravelle 2002 lang kombi
Transporter 2,5 TDI 2001
-
Tom Bringsvor
- -

- Car: T5, 2007, TDI, Lang
Googlet på G62 i 15 sekunder og fant dette, kanskje dette er til hjelp.
http://www.diskusjon.no/index.php?act=P ... 4&t=974397
http://www.diskusjon.no/index.php?act=P ... 4&t=974397
VW Transporter, T5,TDI, 4MO, 2007,
Hei,
Vet ikke om det er forskjell på den motoren, men føleren skal sitte i en av slangene øverst i motorrommet. Det er den slangen som kommer ut av kupéen, som har en lufteskrue i seg akkurat i toppen. Litt nedpå denne slangen sitter en føler med kontakt på.
Kan sitter ordne bilde hvis du ikke finner den.
Vet ikke om det er forskjell på den motoren, men føleren skal sitte i en av slangene øverst i motorrommet. Det er den slangen som kommer ut av kupéen, som har en lufteskrue i seg akkurat i toppen. Litt nedpå denne slangen sitter en føler med kontakt på.
Kan sitter ordne bilde hvis du ikke finner den.
Sean
--------------------
2000 VR6
--------------------
2000 VR6
Ligner ikke på slangeopplegget på TDI AJT motoren med vanelig AC.
I bunnen av motorrommet, etter at jeg vippet fram radiatoren ser jeg en tempføler som sitter i et skjøtestykke. Denne er en 4 pins. Kan det være denne og at jeg har fått feil?
I bunnen av motorrommet, etter at jeg vippet fram radiatoren ser jeg en tempføler som sitter i et skjøtestykke. Denne er en 4 pins. Kan det være denne og at jeg har fått feil?
Arild Karlsen
Transporter 2,5 TDI 2001
Transporter 2,5 TDI 2001
Kan se ut som du har fått feil ja, denne andre som jeg fant her ser ut til å stemme mer. Den har 4-pins plug også og stemmer med motorkoden.arildk wrote:Ligner ikke på slangeopplegget på TDI AJT motoren med vanelig AC.
Håper dette var til noe hjelp.

Sean
--------------------
2000 VR6
--------------------
2000 VR6
Da var temperatursensoren byttet og ny firepins satt i. Denne her må jo forstyrre alt mulig rart når den ryker.
Alle feil logget med VAG COM forsvant(se annet innlegg) når denne ble byttet.
Og annen ting, pass på å få ut den gamle o-ringen før du prøver å stappe inn en til.
Kastet bort litt tid på dette.
Alle feil logget med VAG COM forsvant(se annet innlegg) når denne ble byttet.
Og annen ting, pass på å få ut den gamle o-ringen før du prøver å stappe inn en til.
Arild Karlsen
Transporter 2,5 TDI 2001
Transporter 2,5 TDI 2001