Jeg studerer anonsene i finn ofte. I anonsene for T4 ser jeg ofte at stålbjelke er inkludert gratis som utstyr eller som ekstrautstyr....
Hvor sitter denne stålbjelken som er så spesiell for T4?
Jeg tipper at alle T4'er har en stålbjelke foran bilen men hvorfor beskrive denne som utstyr?
Hvorfor ikke skrive at bilen har fire hjul, ratt, motor osv osv?
En annen ting jeg har lagt merke til biler som har 'air condition' og klima anlegg. En bil hadde aircondition, klima anlegg og Climatronic i tillegg.! All three in one bil. Det må være valuta for pengene?
Stålbjelke, kilima anlegg og aircondition.
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Så dette innlegget nå :
-jeg har alltid trodd det dreide seg om stålbjelke i fører- og passasjerdøra !??
Dette fenomen kom inn på slutten av 80-tallet og var umåtelig populært som "ekstrautstyr" (som om man kunne velge det vekk) i kategorien sikkerhetsutstyr.
Mener og tror at Tyskerbrakka er en av disse som har stål i døra, skal se etter når jeg går over og åpner dreneringa i bånn av framdørene om kun kort tid.
-Noen som veit om bjelkene som det reklameres for skal være foran eller om det er som en primitiv sidebeskyttelse ?
mvh,
Yngve S
ser mye underlig reklamering de timene jeg halvsover på Finn.no...
-jeg har alltid trodd det dreide seg om stålbjelke i fører- og passasjerdøra !??
Dette fenomen kom inn på slutten av 80-tallet og var umåtelig populært som "ekstrautstyr" (som om man kunne velge det vekk) i kategorien sikkerhetsutstyr.
Mener og tror at Tyskerbrakka er en av disse som har stål i døra, skal se etter når jeg går over og åpner dreneringa i bånn av framdørene om kun kort tid.
-Noen som veit om bjelkene som det reklameres for skal være foran eller om det er som en primitiv sidebeskyttelse ?
mvh,
Yngve S
ser mye underlig reklamering de timene jeg halvsover på Finn.no...