Stålbjelke, kilima anlegg og aircondition.

Diverse linker til sider som handler om VW bus.
Post Reply
Indian
-
-
Car: Multivan 2002 2,5 TDI
Phone: 46426546

Stålbjelke, kilima anlegg og aircondition.

Post by Indian »

Jeg studerer anonsene i finn ofte. I anonsene for T4 ser jeg ofte at stålbjelke er inkludert gratis som utstyr eller som ekstrautstyr....
Hvor sitter denne stålbjelken som er så spesiell for T4?
Jeg tipper at alle T4'er har en stålbjelke foran bilen men hvorfor beskrive denne som utstyr?
Hvorfor ikke skrive at bilen har fire hjul, ratt, motor osv osv?
En annen ting jeg har lagt merke til biler som har 'air condition' og klima anlegg. En bil hadde aircondition, klima anlegg og Climatronic i tillegg.! All three in one bil. Det må være valuta for pengene?
MusicMan
-
-
Car: T4 2.5 TDI 2000

Post by MusicMan »

Det som irriterer meg mest, er at det ser ut til at minst 50% av norges befolkning ikke vet forskjell på klima og A/C.
Det gjør jo at man er nødt å klikke inn på interiørbilder av bilen for å se hva det egentlig er.
Trond E. Gärtner
2000 Caravelle 2.5 TDI Lang
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

Så dette innlegget nå :

-jeg har alltid trodd det dreide seg om stålbjelke i fører- og passasjerdøra !??
Dette fenomen kom inn på slutten av 80-tallet og var umåtelig populært som "ekstrautstyr" (som om man kunne velge det vekk) i kategorien sikkerhetsutstyr.

Mener og tror at Tyskerbrakka er en av disse som har stål i døra, skal se etter når jeg går over og åpner dreneringa i bånn av framdørene om kun kort tid.

-Noen som veit om bjelkene som det reklameres for skal være foran eller om det er som en primitiv sidebeskyttelse ?

mvh,
Yngve S
ser mye underlig reklamering de timene jeg halvsover på Finn.no...
Even
-
-
Phone: 95011694

Post by Even »

Må ikke glemme å krysse av for startspeeere og servo på nye store biler!!!!Heller ikke cd-spiller,selv om nye tyske biler blir levert med kasettspiller..... :)
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.

For tiden uten VW buss, men....
Post Reply