kan slettes
-
Stein
- -

- Car: T5 2,5TDi 2008
- Phone: 99497790
Verksted. Og jeg har bilen på verksted for service 3 - 4 ganger i året. Har i snitt kjørt 50 000 km i året siden jeg kjøpte Caravellen.
Jeg har ingen egnet plass til å ta av dekselet under motoren, og dermed vansker med å komme til oljefilteret. Gidder ikke plages. Dette pluss at oljen koster mer om jeg kjøper den utenfor gjør at jeg bruker noen kroner på verkstedet for oljeskift. Men jeg bytter alle filter utenom olje selv, og gjør vanlig vedlikehold.
Jeg sparer/tjener mer på å la de som kan det ta seg av bilen, mens jeg tar meg av mennesker. Det har jeg utdanning til!
Stein
Jeg har ingen egnet plass til å ta av dekselet under motoren, og dermed vansker med å komme til oljefilteret. Gidder ikke plages. Dette pluss at oljen koster mer om jeg kjøper den utenfor gjør at jeg bruker noen kroner på verkstedet for oljeskift. Men jeg bytter alle filter utenom olje selv, og gjør vanlig vedlikehold.
Jeg sparer/tjener mer på å la de som kan det ta seg av bilen, mens jeg tar meg av mennesker. Det har jeg utdanning til!
Stein
Stein Larsen
Fattig, gammel og sliten. Lever med hjernesvulst.
Caravelle 1993 T4, 2.4 D, 10 seter SOLGT
Caravelle 1999 T4, 2.5TDI AUT 10 seter SOLGT
Caravelle 2008 T5 4Motion, 130HK manuell, 8 seter SOLGT
TIguan 2013 Bluemotion TDi
Fattig, gammel og sliten. Lever med hjernesvulst.
Caravelle 1993 T4, 2.4 D, 10 seter SOLGT
Caravelle 1999 T4, 2.5TDI AUT 10 seter SOLGT
Caravelle 2008 T5 4Motion, 130HK manuell, 8 seter SOLGT
TIguan 2013 Bluemotion TDi
Er opprinnelig utdanna mekaniker (med fagbrev på MC), så servicer tar jeg sjøl.
Er så heldig å ha en far som har drevet med VAG i alle år.
Har da også tilgjengelig både kompentanse, bøker og verktøy som trengs, så slik sett er det greit.
Men kjenner at ting tar lenger tid enn før, blir vel slik etter noen år bak skrivebord.
Registerreima fikk jeg skifta på verksted sist, fikk et godt tilbud, og jeg hadde dårlig tid sjøl. Like greit. Synes ikke "mekkinga" er like lystbetont som det en gang var. Siste gang jeg gjør hobby til yrke.
Er så heldig å ha en far som har drevet med VAG i alle år.
Har da også tilgjengelig både kompentanse, bøker og verktøy som trengs, så slik sett er det greit.
Men kjenner at ting tar lenger tid enn før, blir vel slik etter noen år bak skrivebord.
Registerreima fikk jeg skifta på verksted sist, fikk et godt tilbud, og jeg hadde dårlig tid sjøl. Like greit. Synes ikke "mekkinga" er like lystbetont som det en gang var. Siste gang jeg gjør hobby til yrke.
Trond E. Gärtner
2000 Caravelle 2.5 TDI Lang
2000 Caravelle 2.5 TDI Lang