Så skal hu inn til camper bygging og diverse rustfjerning og så skal hu få på seg noe stæsj som G-caps - takvinge - projektzwo lamper - +++
Så hu blir nok noget forandret til "vårsleppet" i mai 2013

Mr Stæsj....."Slugga no.5" skal også inn i varmen i vinter, men hu må en tur før det. Inn en tur på verksted og få fikset litt reklamasjon etter reperasjon.
Så skal hu inn til camper bygging og diverse rustfjerning og så skal hu få på seg noe stæsj som G-caps - takvinge - projektzwo lamper - +++
Så hu blir nok noget forandret til "vårsleppet" i mai 2013
Hvem selger det?Tur-Bo wrote:Flott vogn, jeg elsker automat, men jeg elsker syncro mere![]()
Ser at amerikanerene selger oljekjølere til automatene, kanskje noe å vurdere for å forlenge levetiden.
Hadde jeg vært en rik mann skulle jeg hatt en automat med subarumotor og sperre

En slik er smart å kjøpe. Hm. Ser at Gowesty også selger overhalte automatkasser. Kjøpe begge deler? Tja.

De har jo Torsendiff til automat også, og på TheSamba ligger det link til noen som selger sluttutveksling på 3.27:1 til automat. http://www.countryhomescampers.com/prod ... ing-pinionerjo wrote:En slik er smart å kjøpe. Hm. Ser at Gowesty også selger overhalte automatkasser. Kjøpe begge deler? Tja.

Litt enig her.... he, he!!![/quote]erjo wrote:quote]Men det koster jo kroner tilsammen. Men der er det viktigste at kona ikke finner ut hva det egentlig koster, ikke sant?