jakob wrote:Erjo: siden du skriver om bilen min i bloggen din så stjal jeg et bilde av deg jeg kunne ha som profilbilde.
Ikke noe problem det. Jeg kan jo sende bilder over til deg i grunnformatet. De du har klippet ned er redigert og gjort litt mindre i pxl og "lettet" noe i photoshop, tunge saker i grunnformat, men da kan du jo lage postere og ellers bruke dem til nesten av hva du vil. Si i fra, så ordner jeg det via e-post.
Dessuten er det jo litt morsomt at du bruker et bilde med min doka på også, da - i bakgrunnen!
Je har skyvedører på begge sider og lite som heter 'innredning' så vi kan godt fyrer opp bak i der..!
Håper ikke det blir -20 neste uke og...men er kanskje ikke nødt til å står der lengere en det man syns er behagelig...
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
DA..var det min tur å sitte der aleine til Kl 19:30 ikveld....Da har vi prøvd det.
Hadde vært en ide' å noterer tlf nr til de som har sagt at de SKAL komme og evt ringe hvis en ser at man ikke rekker det.
'Heldigvis' måtte je være på Elverum på denne tiden ikveld uansett.
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
Skal vi ta et møte over etpar kaffekopper, med innlagt dekkspark, skryting og lyging mandag 28. februar, da ?
Jeg har vel fått med meg at Erik mener det er for kaldt utendørs enda, og kanskje han vil ha det på Østerdalskysten denne gang ? Vi kunne testa ut "noe" på Hamar slik at folket som bor ved Mjøsas bredd ikke har noen unnskyldning for å stille
Rudeboy wrote:Skal vi ta et møte over etpar kaffekopper, med innlagt dekkspark, skryting og lyging mandag 28. februar, da ?
Jeg har vel fått med meg at Erik mener det er for kaldt utendørs enda, og kanskje han vil ha det på Østerdalskysten denne gang ? Vi kunne testa ut "noe" på Hamar slik at folket som bor ved Mjøsas bredd ikke har noen unnskyldning for å stille
Prøver du å sette med i "Sjakk Matt", eller, Rudeboy? "Noe" på Hamar, hva er nå det? Enklere med Hamar, ja. Men hvor? "Noe"?
Merk dere at jeg satser på å svippe bortom Jarle helga umiddelbart før treffet, så har dere noe der kan jeg antakeligvis få det med meg tilbake.
Skal oppom Brummunddal/Furnes (Nybygda) lørdagen før så om noen vil ha tjafs før mandagen kan det tenkes gå an). Godt mulig noen kan svippe bortom Martin i Asker, om det er noe dere har tenkt å handle derfra.
Tredve blå er omtrent så jeg syns det er greit å samles innendørs, ja...
Miklagard er så langt eneste forslag, og det er for alles del mer "sentralt" enn Hamar er. En dag kunne vi nok tatt det i nærheta av Møller Bil på Furnes, men det kan bli til våren.
Rudeboy wrote:Tredve blå er omtrent så jeg syns det er greit å samles innendørs, ja...
Frøsen type, du el.? Minus 30 er da ikke noe særlig å snakke om......
Har tenkt litt rundt Hamar-området. Men der finnes det ikke noe slike veikro-kafeer der bilene kan parkeres utenfor. I Brumunddal nord for Hamar er det ei bra veikro ved hovedavkjøringen fra E6 til sentrum. Også Myklegard er jo helt greit langs 25/rv.3. I Hamar må en nok tenke seg en kafé eller et kjøpesenter. Det er vel ikke noe særlig, det!