Solgt - Kakemonsteret - 2003 Multivan Intro 102hk

T4-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1991-2003)
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Re: Reservert - Kakemonsteret - 2003 Multivan Intro 102hk

Post by Der Postmeister »

ååå..jeg trur nok ikke Yngve tar meg så høytydelig som andre her ser ut til å mene. :wink:
Det er mest små spark i sia på en ellers grei kar. :mrgreen:
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
jakob
-
-
Phone: 46809101

Post by jakob »

Siden det er et åpent forum som alle kan bli medlem av så må folk skrive hva man vil, spesielt i sin ""egen" tråd. Og selv om noen av oss "mobber" Yngve eller noen andre noen ganger så må det være lov. Så lenge men innehar en snev av folkeskikk så går det bra! Det er vel andre tråder enn Yngve sin jeg har reagert på!

Min konklusjon er så lenge det er på rett siden av folkeskikken så må alle få uttrykke seg! Om noen skriver mye eller lite er jo samma det! Hvis alle skulle være like og inneha det samme tankesette som alle andre så vil jeg tru det ville blitt et litt tamt forum.

Skjønner ikke hvorfor folk skal bli så satans sinte! Vi lever jo en gang så det må da være dumt å bruke tida si på det!

Ray Ray!!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K

T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Theodor
-
-
Car: VW T4 -99 kort syncro ex-buss nr.1
Phone: 93297430

Post by Theodor »

Håper ikke det er noen som er blitt sinte her. Om det er meg du sikter til, er det iallfall ikke det. Men mitt poeng står fortsatt, om Postmestern er aldri så kompis i tonen, og om han tror/mener Yngve ikke tar det så ille opp, så er det et budskap det er vanskelig å få fram i skrevne ord uten å skrive det rett ut. Og det som er verdt å merke seg i den sammenhengen, er at vi er andre som både leser og skriver her på forumet. Og sånn jeg ser det er det aldri positivt for et forum at moderatorgruppa er med og bidrar til en negativ/nedlatende tone. Uansett hvor lite alvorlig ment det er. Det justerer ofte ned standarden for enkelte andre som kanskje har litt mer vanskeligheter med å begrense seg. Sånn jeg ser det.
Stian wrote: ****
Hilsen en sint mann fra vesten :evil:
Om man følger ditt resonnement faller jo endel av poenget med et forum som dette bort. Du har dine meninger om hvordan et forum skal være, og andre har andre. Meningen er vel at folk skal kunne dele med seg av ideer/problemer/løsninger, uavhengig av skriveferdigheter. Og for å beskrive en gitt situasjon/løsning etc, må man bruke ord. Noen skriver mye, noen skriver lite, noen skriver alt med CAPS LOCK, noen skriver alt i en setning med bare små bokstaver, noen siterer alt av tekst og bilder fra innlegget over. Noe av dette er en smakssak for den enkelte, noe skyldes skrivevansker, eller tilogmed latskap. Skal man moderere på for mange ord, burde man vel strengt tatt også modere for endel andre ting også eller? Jeg synes bare det blir for drøyt å plukke på noen fordi de faktisk kan skrive. Spesielt i sin egen prosjekt-tråd...
Mvh Øystein Theodor

99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)

Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
Stian
-
-
Car: 2004 Multivan

Post by Stian »

Theodor wrote:Håper ikke det er noen som er blitt sinte her. Om det er meg du sikter til, er det iallfall ikke det. Men mitt poeng står fortsatt, om Postmestern er aldri så kompis i tonen, og om han tror/mener Yngve ikke tar det så ille opp, så er det et budskap det er vanskelig å få fram i skrevne ord uten å skrive det rett ut. Og det som er verdt å merke seg i den sammenhengen, er at vi er andre som både leser og skriver her på forumet. Og sånn jeg ser det er det aldri positivt for et forum at moderatorgruppa er med og bidrar til en negativ/nedlatende tone. Uansett hvor lite alvorlig ment det er. Det justerer ofte ned standarden for enkelte andre som kanskje har litt mer vanskeligheter med å begrense seg. Sånn jeg ser det.
Stian wrote: ****
Hilsen en sint mann fra vesten :evil:
Om man følger ditt resonnement faller jo endel av poenget med et forum som dette bort. Du har dine meninger om hvordan et forum skal være, og andre har andre. Meningen er vel at folk skal kunne dele med seg av ideer/problemer/løsninger, uavhengig av skriveferdigheter. Og for å beskrive en gitt situasjon/løsning etc, må man bruke ord. Noen skriver mye, noen skriver lite, noen skriver alt med CAPS LOCK, noen skriver alt i en setning med bare små bokstaver, noen siterer alt av tekst og bilder fra innlegget over. Noe av dette er en smakssak for den enkelte, noe skyldes skrivevansker, eller tilogmed latskap. Skal man moderere på for mange ord, burde man vel strengt tatt også modere for endel andre ting også eller? Jeg synes bare det blir for drøyt å plukke på noen fordi de faktisk kan skrive. Spesielt i sin egen prosjekt-tråd...
Mulig du har rett i noe av det du skriver.
Men jeg ser nå at dette blir feil plass å ta dette.
Jeg avslutter det her, så får vi heller diskutere dette i en annen tråd.
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
vwcoach
-
-
Car: 3 stk. T3'er
Phone: 958 30 024

Post by vwcoach »

Om jeg får lov......så mener jeg at "å slenge litt med leppa" i all vennskapelighet bør være greit, så lenge det ikke er noe personhets.
Så hvorfor all denne kritikken om ditt og datt?
Men hvis så ikke tåles av "tråd forfatter" så får vedkommende selv gi beskjed og gi et stort klapps på fingere med følgende kommentar "FY deg" til den som er ufin. Eller gi en rapport til forum admin, istedet for at "alle skal bry seg" og lage en stor sak ut av "nesten ingen ting"

Kjenner jeg Yngve rett så takler han sikkert det meste, og han sier nok i fra at: Nok er nok!!

Litt off topic dette, men disse trådene som Yngve legger inn, er jo mye god og underholdene lesestoff :wink:

Keep on good work, Yngve :)
Roar Indsetviken
VWbus Drammen

1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)

mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

tar poenget Theodor. Skal skjerpe meg. Unnskyld Yngve. :)
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

Nei, nei, nei - her skal intet unnskyldes :D

Det ble mye å lese seg opp på, og for mye til at man kanskje skal gjøre det på jobb (?) så ejg sier som så at detta leser jeg meg opp på etter at jentungen er elvert til mora om søndan så skal ejg vel møte det som er av kritikk.

Det finnes ikke dårlig kritikk, bare "kritikk" altså "positiv kritikk", husk det folkens :wink:

Og hva jeg angår så har dere sett meg an til der jeg ser emg sjøl, akkurat passe hardhudet til å stå av detta - vi trenger ikke være bestiser, noen av oss men det er milevis unna å være uvenner.

Vent til søndagskvelden så er jeg back online.
Rudeboy
-
-

Re: Solgt - Kakemonsteret - 2003 Multivan Intro 102hk

Post by Rudeboy »

Nå, det var her vissvasset havna :lol:

Så etter det for en tid tilbake men gadd ikke lete det opp.

Uansett - imårra stiller jeg med to vognkort i neven på trafikkstasjona og linker opp med ekssvigermorra mi (artige er at hu er fire-fem mnd eldre enn med) og da får jaggu bilen nye eiere :D

Jeg må bare huske på å nappe ut reservehjulet siden jeg skal ha stålfelgen derfra på Vidvandre men de får da 9 komplette hjul så noe må da passe i krybba som holder reservehjulet bakom bakakselen.

Skal ta meg et raid når jeg får oversikten over hva som ble igjen etter X antall flyttelass er gjennomgått, som er bilrelatert.
Noe beholder jeg sjøl, noe går med Kakemonsteret og noe kommer etter all sansynlighet for salg i.l.a våren/forsommeren.

Men så endar soga om Kakemonsteret. litt mikkmakk har det vært men alt i alt en kjempebil. Jeg veit familien blir fornøyd selv om varsellampa for bremseklossbelegget slår seg på kort tid etter kjøring :lol:
(Har jo tipsa dem om Martin, seff)
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Da var bilen i hendene til sine nye eiere. Der får den det godt og de kommer til å campe med den og forteltet, Sveastranda var nevnt.
hunter
-
-

Post by hunter »

Rudeboy wrote:Da var bilen i hendene til sine nye eiere. Der får den det godt og de kommer til å campe med den og forteltet, Sveastranda var nevnt.
Gratulerer med salget. Nå kan du endelig ha full fokus på syncroen :)
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Hehe, akkurat det samma sa jeg med tyskerne jeg frataniserer med for tia - endelig kan jeg fokusere på bilen jeg vil ha.
jakob
-
-
Phone: 46809101

Post by jakob »

Gratiss, low and slow.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K

T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Yep, den er jo senka originalt så den kunne godt vært "Kommandowagen" hos 720 Sqn 8)
Post Reply