Jeg var også innom Møller Bil med den en dag for et oljeskit før Bussfesten (gidder ikke sjøl lenger). Bilen har hatt Mobilitetsgaranti i alle år og den gikk ut nå i vår. Ved å legge på en ekstra tusing, kunne jeg få den utvidet til 2012 (juli). Jeg sa OK! Så bilen har mobilitetsgaranti fra Møller.
Bilen har jo vært servet og reparert hvert år siden ny (på våren) hos Møller Bil så her var det bare å kjøre i vei, mente mekanikeren som aldri hadde sett en så fin "T2" som han kalte den! Vel jeg ymtet frampå med "T3". Hm.
Bilen gikk som en drøm. 1030 km med forbruk på 1,0-1,1, det er mer enn godkjent for min del; men så er jeg vel ingen "pusher" på gassen heller! Så verken oljedrypp eller vanndrypp noe sted. Jeg håper det var i mange år (det er lov å håpe!!!).
Nå har jeg plassert den i garasjen. Den skal ut igjen i neste uke, og så skal den til Tinn i slutten av september (siste helga). Kanskje også noen små turer til fjells i august.
Bildet under har jeg stjålet fra Gill Wilder (tilgi meg da Gill) og viser noe jeg ikke tok, nemlig et bilde av oss "på motsatt side av vægen"! Vi ser jo erjo og hans westy, Rune og hans Post-T3, tyske Nils og hans flotte T3 Magnum og Jarle sin kamper. Ellers ser vi også Einar som kjørte bay til treffet (som har en venninne som VIL, BARE VIL HA, en 1980 T3 bay.