Og over til egen doning:

Da har jeg fulgt denne oppskriften til punkt og prikke, og det var et herk å få justert inn låsebolten i C-stolpen. Og når jeg endelig hadde den perfekt, oppdaget jeg at døra var 2-3 mm for langt bak, og måtte justere på festet til bøylen. Så da var det ny runde med å finne rett posisjon, samt rett antall underlagsskiver på låsebolten. Men nå er jeg rimelig fornøyd med funksjonen på skyvedøra. Går klar av bakhjulet med god marginOddN wrote:Her ligger det faktisk en oppskrift på forlenget skyvedørsbøyle uten sveising i karosseriet:
http://www.t3-infos.de/t3-infos_d.html#schtuerbuegel
Noen som har prøvd denne metoden?

Den som Jostein fikk av meg når han sveiset bøylerOddN wrote:Her ligger det faktisk en oppskrift på forlenget skyvedørsbøyle uten sveising i karosseriet:
http://www.t3-infos.de/t3-infos_d.html#schtuerbuegel
Noen som har prøvd denne metoden?

Vrir du rattet øvd mot høyre så blir det enda bedreOddN wrote:Nå begynner jeg å bli såpass fornøyd at jeg kan ha min egen bil som profilbilde. Så bort med brosjyrebildet til Projekt Zwo:
Og over til egen doning:
Stopperen? Nei den går igjennom begge sidene på skinna. Nylonforingen er akkurat like bred som skinna invendig og det er låsemutter på baksida.Needforspace wrote:Står den bolten bare gjennom ett lag med blekk? Er det ikke fare for at den bøyer og til slutt knekker i skinna som den står i?
Ja det vises hvilken bil jeg har hatt som forbilde...Needforspace wrote:
Vrir du rattet øvd mot høyre så blir det enda bedre

ArtigNeedforspace wrote:Og som sagt før, bilen din på et tidlig bilde med Penta eller Ronal? felger har en del å si for at min interesse for disse bilene ble trigget.
Så bolten går tvers gjennom ja. Da er det helt sikkert solid ja.
SånnNeedforspace wrote:Vrir du rattet øvd mot høyre så blir det enda bedre

Se der ja, bare avataren som mangler.OddN wrote:SånnNeedforspace wrote:Vrir du rattet øvd mot høyre så blir det enda bedre![]()
Må kanskje vurdere å gi den spylertanken et strøk matt svart...
Åja...Needforspace wrote:Se der ja, bare avataren som mangler.OddN wrote:SånnNeedforspace wrote:Vrir du rattet øvd mot høyre så blir det enda bedre![]()
Må kanskje vurdere å gi den spylertanken et strøk matt svart...