WhiteT5
-
- -
- Posts: 4573
- Joined: 31 Oct 2003, 13:11
- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
- Location: Heggedal
- Contact:
Den var rå kul, glad du har lakkert den trekanten mellom speil og dør, hadde nok blitt for hvit
Bilen var kul den.
Bilen var kul den.
Bruk mail martin@vwbus.no Jeg svarer ikke PM
https://www.facebook.com/koolart.no
http://www.koolart.no http://www.finn.no/butikk/vwbus/
https://www.facebook.com/koolart.no
http://www.koolart.no http://www.finn.no/butikk/vwbus/
-
- -
- Posts: 2720
- Joined: 18 Dec 2003, 14:38
- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
- Location: Hemnes - Nordland
Fin og clean bil!
http://www.willersrud.no/midlertidig/fo ... 60rar7.jpg sånn ville det ha blitt kanskje.solrikioo wrote:Den hadde kanske vært konge rå med svart fake vindu bak evt lakke den hvite dørstoplen svart så man får et langt svart felt..
Espen
WhiteT5
Hei hei
Bilen er en T5 tdi130, gråhvit av farge, senket med h&r 40mm, den ruller rundt på 17'' på vinter'n, og 20'' om sommer'n, proff sota ruter, div xenon i grøftelys og 1000m.
Tja, planer, hmmmm har byttet ut sofaen og fører stolen med to stk caravelle stoler med armlener, og varme.
Holder på og bygge spesial tilpassninger i varerommet til div bruks ting, skal bygge om håndbrekk plasseringen litt, så en fet midtkonsol med div oppbevarings rom og basskasse får plass.
Ellers så vurderer jeg, nei må ha en liten heck spoiler, mulig en liten front spoiler.
Liker rimelig cleen look, senk,ruter pluss store hjul gjør ofte bilen små rå
Men ideer tas i mot med takk
Bilen er en T5 tdi130, gråhvit av farge, senket med h&r 40mm, den ruller rundt på 17'' på vinter'n, og 20'' om sommer'n, proff sota ruter, div xenon i grøftelys og 1000m.
Tja, planer, hmmmm har byttet ut sofaen og fører stolen med to stk caravelle stoler med armlener, og varme.
Holder på og bygge spesial tilpassninger i varerommet til div bruks ting, skal bygge om håndbrekk plasseringen litt, så en fet midtkonsol med div oppbevarings rom og basskasse får plass.
Ellers så vurderer jeg, nei må ha en liten heck spoiler, mulig en liten front spoiler.
Liker rimelig cleen look, senk,ruter pluss store hjul gjør ofte bilen små rå
Men ideer tas i mot med takk
som du sier, så syns jeg denne bilen er fet som den er. Går ut fra at dette er en arb.bil du bruker daglig? Da er det jo helt ok uten skjørte-sett osv....! hva med å legge ut bilder av jobben med brekk og vare-rom? Det er jo sikkert mange andre som bruker disse som varebiler, som vil ha nytte av noen fikse ideer!
Uansett - Syns denne var skikkelig tøff
Uansett - Syns denne var skikkelig tøff
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
-
- -
- Posts: 7775
- Joined: 15 Mar 2005, 12:29
- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
- Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø
Steike, du flytta mongoveggen til midten av bilen og laga deg et rom for your own pleasure i midten !??
Steike - dét er tøft - Me like longtime
Skulle ikke tro det får innvirkning på Statens definisjon på "en kasse" så da er det underlig "ingen" har gjort det føre deg, men det ser mektig pent ut.
Hva basskasse angår, har du jo nok av plass i midten av bilen til å "gjemme" en basskasse, da. Så kan du lage deg låsbar oppbevaringskonsoll mellom setene istedet ?
Keep it up !
mvh,
Yngve S
Steike - dét er tøft - Me like longtime
Skulle ikke tro det får innvirkning på Statens definisjon på "en kasse" så da er det underlig "ingen" har gjort det føre deg, men det ser mektig pent ut.
Hva basskasse angår, har du jo nok av plass i midten av bilen til å "gjemme" en basskasse, da. Så kan du lage deg låsbar oppbevaringskonsoll mellom setene istedet ?
Keep it up !
mvh,
Yngve S
WhiteT5
Takker for god omtale, brum brum..
Og ja, meget god plass til en meget stor midtkonsol, som kommer til og inneholde basskasse,kjøle boks, oppbevaring rom, pluss div..
Har alt sveist om håndbrekk feste, så de kommer i litt mere brukervendlig posisjon, hehe bilde kommer....
Full gass mot sol og varme
Og ja, meget god plass til en meget stor midtkonsol, som kommer til og inneholde basskasse,kjøle boks, oppbevaring rom, pluss div..
Har alt sveist om håndbrekk feste, så de kommer i litt mere brukervendlig posisjon, hehe bilde kommer....
Full gass mot sol og varme
Ultimo
Hei igjen
Må bare si etter en lang sommer sesong med WhiteT5'en, mye på tur, så er jeg meget fornøyd med bilen, full gass og null tull med den
Men vinteren nærmer seg, så bil nr to tas frem igjen, så ting kan gjøres mer med T5'en, har en dell planer igjenom vinteren...
Har bestillt tuning fra Ultimo på fredag, spent på resultater...
Holder derfor på og noterer ting ang diesel forbruk og hvordan bilen går på div gir, ang aks, og motbaker, vil vite fremgangen...... hehe
Noen der ute som har erfaring med modifikasjon av eksos annlegget???
Mvh WhiteT5
Må bare si etter en lang sommer sesong med WhiteT5'en, mye på tur, så er jeg meget fornøyd med bilen, full gass og null tull med den
Men vinteren nærmer seg, så bil nr to tas frem igjen, så ting kan gjøres mer med T5'en, har en dell planer igjenom vinteren...
Har bestillt tuning fra Ultimo på fredag, spent på resultater...
Holder derfor på og noterer ting ang diesel forbruk og hvordan bilen går på div gir, ang aks, og motbaker, vil vite fremgangen...... hehe
Noen der ute som har erfaring med modifikasjon av eksos annlegget???
Mvh WhiteT5
Ultimo
Ultimo, hmmmm
Fakta, jeg har målt bilens forbruk på langkjøring på E6, cruscontrol på, og fulgt trafikken, og her rundt mjøsa, går hastigheten mellom 80-90km.
Tilleggsvarmer slått av,vekt på bil og innholdt 2325kg, ruller rundt på 20" dekk, hmmmm bilen går på 0,63 både før og etter chiping, nesten ikke til og tro... Godkjent...
Andre del av testen, før og etter, var hvordan bilen går i motbakker..Bilen reagerer kjappere på gassen, og øker hastigheten med med mellom 15-20km\t på både 3-4-5-6-gir i forhold til før...
Og er bakken lang nok, så stopper den ikke og dra, bare og legge i nytt gir... Moro...
Fakta, jeg har målt bilens forbruk på langkjøring på E6, cruscontrol på, og fulgt trafikken, og her rundt mjøsa, går hastigheten mellom 80-90km.
Tilleggsvarmer slått av,vekt på bil og innholdt 2325kg, ruller rundt på 20" dekk, hmmmm bilen går på 0,63 både før og etter chiping, nesten ikke til og tro... Godkjent...
Andre del av testen, før og etter, var hvordan bilen går i motbakker..Bilen reagerer kjappere på gassen, og øker hastigheten med med mellom 15-20km\t på både 3-4-5-6-gir i forhold til før...
Og er bakken lang nok, så stopper den ikke og dra, bare og legge i nytt gir... Moro...
-
- -
- Posts: 7775
- Joined: 15 Mar 2005, 12:29
- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
- Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø
God lesing, å se at du er fornøyd med forbruket på bilen.
Angående bakker har jeg to som forslag til deg - legg last i bilen, og kjør til Tinn der vi var på treffet for noen uker sia.
Vi kjørte oppom en eller annen Gaustad-plass oppå fjellet som sjølvaste toppen ligger på, men uten at vi da kjørte helt opp - merka at min aldrende t4 måtte konsentrere seg for å ikke begynne hoste og harke der siden jeg hadde last i bilen.
Den andre bakken er fra Drammen og mot Oslo når du skal opp Lierbakken, prøv den med last og henger så får du måleverdier for slit for en stakkars bil som må jobbe
mvh,
Yngve S
drømmer om T5 (også !!)
Angående bakker har jeg to som forslag til deg - legg last i bilen, og kjør til Tinn der vi var på treffet for noen uker sia.
Vi kjørte oppom en eller annen Gaustad-plass oppå fjellet som sjølvaste toppen ligger på, men uten at vi da kjørte helt opp - merka at min aldrende t4 måtte konsentrere seg for å ikke begynne hoste og harke der siden jeg hadde last i bilen.
Den andre bakken er fra Drammen og mot Oslo når du skal opp Lierbakken, prøv den med last og henger så får du måleverdier for slit for en stakkars bil som må jobbe
mvh,
Yngve S
drømmer om T5 (også !!)
Vi kjørte opp Svineroi til Gaustablikk Høyfjellshotell, Yngve.Rudeboy wrote: Angående bakker har jeg to som forslag til deg - legg last i bilen, og kjør til Tinn der vi var på treffet for noen uker sia.
Vi kjørte oppom en eller annen Gaustad-plass oppå fjellet som sjølvaste toppen ligger på, men uten at vi da kjørte helt opp - merka at min aldrende t4 måtte konsentrere seg for å ikke begynne hoste og harke der siden jeg hadde last i bilen.
Så at du kjørte etter meg oppover. Jeg hadde ikke mer å gi på med jeg, heller......
Arild Aase
`94 VW California Coach 2,4D (solgt)
`96 VW Golf Cabriolet "Classic Edition"
`05 BMW 525dAT M-Sport
`07 Dethleffs Globebus Integral
`94 VW California Coach 2,4D (solgt)
`96 VW Golf Cabriolet "Classic Edition"
`05 BMW 525dAT M-Sport
`07 Dethleffs Globebus Integral
Bakke
He he kjenner til lierbakkene, kjørte der i sommer med camingvogn og bilen full i motorsport utstyr, Tror ikke jeg sinket køen opp der nei, selv om bilen da var orginal, men husker ikke helt nøyaktig farten, men husker den gikk rundt 100km opp to felten på riksvei 4 rett etter gran...
Men vi har en meget bratt bakke her ved lillehammer, og orginalt gikk bilen 90 på 3gir, og 85 på fjerde opp der orginalt,,,,,,, uten vogn, lite i bilen, ca vekt 2325kg,,,, Men nå etter chip, går den 100 på 3gir, og ja fjerde 105, slutter ikke og dra, men må stoppe opp pga 90* sving venstre..
Så synd jeg har satt bort camping vogna for vinteren, under tak.., for jeg er veldig spent på hvordan bilen liker og ha den bak seg nå, for sinke var bilen ikke før heller...
Hmmm lest om treffene deres, må nok se og kjøre innom til neste år
Men vi har en meget bratt bakke her ved lillehammer, og orginalt gikk bilen 90 på 3gir, og 85 på fjerde opp der orginalt,,,,,,, uten vogn, lite i bilen, ca vekt 2325kg,,,, Men nå etter chip, går den 100 på 3gir, og ja fjerde 105, slutter ikke og dra, men må stoppe opp pga 90* sving venstre..
Så synd jeg har satt bort camping vogna for vinteren, under tak.., for jeg er veldig spent på hvordan bilen liker og ha den bak seg nå, for sinke var bilen ikke før heller...
Hmmm lest om treffene deres, må nok se og kjøre innom til neste år