VW garanti.

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Indian
-
-
Car: Multivan 2002 2,5 TDI
Phone: 46426546

VW garanti.

Post by Indian »

Jeg fikk reparert bilen hos VW leverküsen i juni i fjor der de byttet plata mellom girkassen og motoren. De nevnte garanti over hele verden om noe skulle skje.
Nå har det skjedd. Det bråker på samme måte som før.
Jeg kontaktet Møller Fredrikstad men de sa at de hadde ingenting med det å gjøre og at jeg må kontakte Møller Oslo for å få avklart ansvaret.
Hva blir videre gang for meg? Jeg har lite lyst til å betale for reparasjonen en gang til.
Etter reparasjonen har jeg kjørt nøyaktig 15000 kilometer. Jeg hadde trodde at VW hadde noe bedre kvalitet enn så.
Indian
-
-

Post by Indian »

Tok en telefon til Harald.A.Møller og fikk beskjed om å ta kontakt med Møller Fredrikstad. Det dekkes under garanti i 2 år.
Neste uke tar jeg en tur og håper at lyden er der når de ser på bilen.
Indian
-
-

Post by Indian »

Møller Fredrikstad har talt! De har lite lyst å ta garanti reparasjoner...... jeg fikk beskjed å bestille time for feilsøking. Så snakket han om skruer som kanskje ikke ble strammet av VW Leverküsen som blir vanskelig i en garanti sak.
Jeg blir fakturert for all feilsøking sa han, også hvis det viser seg at plata som er problemet.
Siste gang feilsøkte de til komplett registerbytte til 27.000 kroner mens VW Leverkusen sa medbringer plate i girkassen etter 5 sekunder.
Jeg må vurdere saken på nytt.
Tom Bringsvor
-
-
Car: T5, 2007, TDI, Lang

Post by Tom Bringsvor »

Blir litt småforbanna når jeg leser dette, Møller Fredrikstad hadde ikke "lyst" på...
Hva er egentlig feil og årsak og ansvar, det må jo disse proffene svare på, skriftlig, muntlig holder i grunnen ikke noen steder.
Kan ikke et lokalt VW verksted holde kontakten med kunden er det ikke derfor de er representert flere steder i landet, ikke bare selge biler og tjene penger, men ha muligheten til å ta vare på kunden.
Kundebehandling på godt og vondt.
VW Transporter, T5,TDI, 4MO, 2007,
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

gi deg faen ikke, unnskyld språket... bli utspekulert i rolige former... for hvordan du får dette igjennom... i utgangspunktet hadde jeg igjen tatt kontakt med møller og forklart situasjonen.. at forhandler ikke "har lyst". ansvaret hviler ett sted, bare få avklart hvor, men som jeg sier, ikke gi deg, det er nettop det de ønsker, alt handler om kroner og ører.. :twisted: :?
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Indian
-
-

Post by Indian »

Jeg ringte Møller igjen i dag men vedkomende var ikke tilstede....prøver igjen i morgen.
Sjekket med Møller Stjørdal og fikk samme svar at de ikke er så begeistret for garanti reparasjoner. De sa at de i såfall må kontakte VW Leverküsen for en avklaring om de vil betale for det.
Post Reply