Transporter 1.9 TDi 2005 (Firmabil "proskjekt")

T5-Prosjekter (Multivan/Transporter 2004 - 2015)
Post Reply
Mew
Posts: 15
Joined: 21 Nov 2008, 15:44
Car: RS4 og T5
Location: Asker

Transporter 1.9 TDi 2005 (Firmabil "proskjekt")

Post by Mew »

Får vel hive meg på å lage en liten proskjekt tråd om min firmabil. Hadde i utgangspunktet ikke tenkte å kjøpe noe til den, da dette er en leasingbil og aldri vil komme meg til gode ved et eventuelt salg.

Hadde ikke hatt bilen mere en 4 dager, da jeg droppa fornuften og begynte å styre litt. Har enda bare blitt i det små med enkle mods. Men kjenner jeg meg selv rett går dette i gal rettning :P

Begynte med å montere LEDs i skiltlysene med en tilsvarende varmeverdi på rundt 6000K. Som dere kanskje ser er lakken flassa rundt griplista, så har garanti time for å fikse dette 12.01.09.
Image

Vidre gikk det bare noen få dager før jeg begynte å klippe i ledningsnettet på baklysa. Der har jeg kobla ut tåkelyset og kobla inn bremselyset der i stedet. Så har jeg da kobla kjørelys i de gamle bremslysene.
Image

Har også fått Pioneer FH-P80, da jeg trenger handsfree i bilen.
Image

Har masse ting jeg har lyst på, men vet ikke hvor mye av dette som faktisk blir realistisk med tanke på innledningen av tråden her..

Kufanger, 1000 metere, Bakluke spoiler, 20" sommerhjul, sota rute, senkesett, Klare/røde baklamper og lakkerte støtfangere.
MVH

Alex

2011 VW Transporter TDI (Firmabil)
2007 VW Transporter TDI 4Motion
2006 MB Vito 115 CDI 4x4
2001 Audi RS4
Martin Sandvik
-
-
Posts: 4573
Joined: 31 Oct 2003, 13:11
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030
Location: Heggedal
Contact:

Post by Martin Sandvik »

Kjempe dette. likte de skiltlysene.

Du kan jo montere ting som kan tas av igjen ved innlevering. ta da videre til neste bil.

Kjøp bøyle som da også ikke lager merker i bilen.
Bytt til 20" og spar de orginale.

martin
Post Reply