Blå/sølvgrå dører

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
Oddgeir

Blå/sølvgrå dører

Post by Oddgeir »

Har to T3 vrak, ett sølvgrått og ett blått. Selger dører for en rimelig penge. Vinduer.

Bremsesylinder. Instrumentpanel. Håndtak, rattstammedeksel, slavesylinder, clutch-sylinder, front, hekk, bærebruer, styresnekke, hjuloppheng, chassis, karosseri.

Gi bud på deler som du selv henter i Stavanger. Eller gi 2000 kroner for hver av vrakene.

Oddgeir
Et digijet-vrak her og et digijet-vrak der. Det kan bli skilter på en bil av det med litt innsats! Jeg har tre av dem hvorav ingen Carat...
Andrew
-
-

Post by Andrew »

Hvordan er tilstanden på bærebruene? Og har du den lange coachpanel på venstre side?
Andrew Wilder 90198654
'Ottar', 1992 syncro ambulanse, 2.1 MV
'Xavier', 1992, 2.1, 2 diffsp. + decoupler.
'Kaleb', 1989, 2.1, 2 diffsp. ex-bårebil + decoupler.
Oddgeir

Post by Oddgeir »

Skal sjekke...

Burde vært klarere her, de står på hytta. Skal opp i morgen og gi tilbakemelding på bærebruene, sidepanel har jeg ikke.

Men du kan ta det av vrakene som passer dine behov best?

Skyggelye har jeg også (gangster-cap). Og dekker og felger. Seter som nok trenger en vask. Ymse og diverse.

O
Last edited by Oddgeir on 12 Aug 2009, 19:47, edited 1 time in total.
Et digijet-vrak her og et digijet-vrak der. Det kan bli skilter på en bil av det med litt innsats! Jeg har tre av dem hvorav ingen Carat...
Oddgeir

Post by Oddgeir »

Ta et rattstammedeksel, en sikringsboks og en bremsesylinder og få resten gratis til å bruke eller til å selge videre!

O
Oddgeir

Post by Oddgeir »

Etter hva jeg kan se (visuell inspeksjon), bærebruene er helt greie.

Du plukker dem selv?

O
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Er intressert i hel bil, men trenger ikke bærebruene selv. Kan sånn sett skru de av etter at jeg har fått en bil hjem, og transport til sørlandet lar seg nok ordne. Men stikker til Bergen nå, får ta dette over helgen.
Oddgeir

Post by Oddgeir »

Sidepanel har jeg. I den grad det dreier seg om vagcat.com side panel part 251805053

http://www.vagcat.com/p/B004/082000.png

Kommer ikke inn? Ifølge vagcat er sidepanel den karosseri-delen som holder blinklyset fremme.

Jeg skroter vrakene i uka.....!
Andrew
-
-

Post by Andrew »

Fint Livar om du kan skru av baerebruene i påvente av transport til Soerlandet. Vi snakker vel om bruene bak?
Andrew Wilder 90198654
'Ottar', 1992 syncro ambulanse, 2.1 MV
'Xavier', 1992, 2.1, 2 diffsp. + decoupler.
'Kaleb', 1989, 2.1, 2 diffsp. ex-bårebil + decoupler.
Oddgeir

Post by Oddgeir »

Ja nå må man raska på, for den sølv-grå går til Knoks innen fredags. Kanskje den blå også.

Så må jeg endre signaturen.

O
Livar
-
-

Post by Livar »

Andrew wrote:Fint Livar om du kan skru av baerebruene i påvente av transport til Soerlandet. Vi snakker vel om bruene bak?
Da disse bilene er ribbet for det meste jeg trenger, blir det ingen delebil på meg...
Oddgeir

Post by Oddgeir »

Har sendt deg en pm, Livar. Den gikk i at det er mange som trenger diverse smådeler (som vrakene ennå inneholder). Jeg har ikke plass. Ikke tid heller (til å drive småhandel).

Sorry til Andrew, det ser ut til å gå i vasken.

O
Livar
-
-

Post by Livar »

Oddgeir wrote:Har sendt deg en pm, Livar. Den gikk i at det er mange som trenger diverse smådeler (som vrakene ennå inneholder). Jeg har ikke plass. Ikke tid heller (til å drive småhandel).

Sorry til Andrew, det ser ut til å gå i vasken.

O
Så den, og har svart. Misforsto kanskje når jeg svarte... Har plass, men lite med tid. I alle fall ikke nok tid til at jeg handler biler kun for videresalg av deler. Kunne jeg brukt av de selv hadde det blitt noe annet.
Post Reply