Blå/sølvgrå dører
Blå/sølvgrå dører
Har to T3 vrak, ett sølvgrått og ett blått. Selger dører for en rimelig penge. Vinduer.
Bremsesylinder. Instrumentpanel. Håndtak, rattstammedeksel, slavesylinder, clutch-sylinder, front, hekk, bærebruer, styresnekke, hjuloppheng, chassis, karosseri.
Gi bud på deler som du selv henter i Stavanger. Eller gi 2000 kroner for hver av vrakene.
Oddgeir
Bremsesylinder. Instrumentpanel. Håndtak, rattstammedeksel, slavesylinder, clutch-sylinder, front, hekk, bærebruer, styresnekke, hjuloppheng, chassis, karosseri.
Gi bud på deler som du selv henter i Stavanger. Eller gi 2000 kroner for hver av vrakene.
Oddgeir
Et digijet-vrak her og et digijet-vrak der. Det kan bli skilter på en bil av det med litt innsats! Jeg har tre av dem hvorav ingen Carat...
Skal sjekke...
Burde vært klarere her, de står på hytta. Skal opp i morgen og gi tilbakemelding på bærebruene, sidepanel har jeg ikke.
Men du kan ta det av vrakene som passer dine behov best?
Skyggelye har jeg også (gangster-cap). Og dekker og felger. Seter som nok trenger en vask. Ymse og diverse.
O
Burde vært klarere her, de står på hytta. Skal opp i morgen og gi tilbakemelding på bærebruene, sidepanel har jeg ikke.
Men du kan ta det av vrakene som passer dine behov best?
Skyggelye har jeg også (gangster-cap). Og dekker og felger. Seter som nok trenger en vask. Ymse og diverse.
O
Last edited by Oddgeir on 12 Aug 2009, 19:47, edited 1 time in total.
Et digijet-vrak her og et digijet-vrak der. Det kan bli skilter på en bil av det med litt innsats! Jeg har tre av dem hvorav ingen Carat...
Sidepanel har jeg. I den grad det dreier seg om vagcat.com side panel part 251805053
http://www.vagcat.com/p/B004/082000.png
Kommer ikke inn? Ifølge vagcat er sidepanel den karosseri-delen som holder blinklyset fremme.
Jeg skroter vrakene i uka.....!
http://www.vagcat.com/p/B004/082000.png
Kommer ikke inn? Ifølge vagcat er sidepanel den karosseri-delen som holder blinklyset fremme.
Jeg skroter vrakene i uka.....!
Har sendt deg en pm, Livar. Den gikk i at det er mange som trenger diverse smådeler (som vrakene ennå inneholder). Jeg har ikke plass. Ikke tid heller (til å drive småhandel).
Sorry til Andrew, det ser ut til å gå i vasken.
O
O
Så den, og har svart. Misforsto kanskje når jeg svarte... Har plass, men lite med tid. I alle fall ikke nok tid til at jeg handler biler kun for videresalg av deler. Kunne jeg brukt av de selv hadde det blitt noe annet.Oddgeir wrote:Har sendt deg en pm, Livar. Den gikk i at det er mange som trenger diverse smådeler (som vrakene ennå inneholder). Jeg har ikke plass. Ikke tid heller (til å drive småhandel).
O