Jeg har kjøpt en Transporter 2.4D Syncro 95
Jeg vil bytte regreim,dieselreim hvordan gjør jeg dette??
Trenger jeg noe spesialverktøy?
Bilder er suverent.
Hvor får jeg kjøpt rephandbok?
Takknemlig for hurtig svar.
har noe diesellekkasje under bilen,kommer under panna hvor kan dette komme fra tro??
Registerreim,dieselreim bytte.
Diesel lekasjen kan kome frå pumpa.
Sjekk oppå først der gassarmen går ned på pumpa. Her lak min gamle T4
Skrur ein del sjølv, men etter litt søking satte eg satte vekk byting av regreim og dieselpumpereim til verkstad. kom på rett i undrkant av 9000 her på dne lokale Berge og co. Dei byta i same slangen vannpumpa, noko som er sterkt anbefalt/nødvendig når du først har av reg reima. Er visst grei skruing, men ganske mykje jobb. Og regreima MÅ jo bli rett ellers går det åt skogen
Verkstaden eg hadde min inn på rekna ein heil arbeidsdag på operasjonen. så går nok litt tid ja
Men er du habil skruer og har tid så tut og kjør. Er nok ikkje like enkelt som på volvo 240 feks
Sjekk oppå først der gassarmen går ned på pumpa. Her lak min gamle T4
Skrur ein del sjølv, men etter litt søking satte eg satte vekk byting av regreim og dieselpumpereim til verkstad. kom på rett i undrkant av 9000 her på dne lokale Berge og co. Dei byta i same slangen vannpumpa, noko som er sterkt anbefalt/nødvendig når du først har av reg reima. Er visst grei skruing, men ganske mykje jobb. Og regreima MÅ jo bli rett ellers går det åt skogen
Verkstaden eg hadde min inn på rekna ein heil arbeidsdag på operasjonen. så går nok litt tid ja
Men er du habil skruer og har tid så tut og kjør. Er nok ikkje like enkelt som på volvo 240 feks
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"