Omsider skjedd framsteg med denne bilen. Slepte den delvis demontert
til det lokale meca verkstedet tidligere i sommer for å la profesjonelle få ordne opp i det eg
trudde var register hopp/havari.
Det viste seg at det som hadde skjedd var at sporkilen som
held register tannhjulet på veiva hadde gitt opp med påfølgende bråstopp. Ventiler og topp
var intakte,men dei fleste løfterane var deformert eller sprekker i.
Alle 10 ble bytta.+ tannreim,vannpumpe,dieselpumpereim og multireim pakninger etc. i tillegg et stort og
type dyrt reimhjul som var skada.
Neste punkter på lista:
-Pusse og smøre opp glidebolter på alle bremsekalipterane for å sjå
om bremseeffekt blir optimal og rusten på skivene forsvinn.
-Montere senkefjærene
-Montere 2din dvd og "frontsett"
-kobble lys i turbotrykksmåleren og kobble skjult 12v til inn/ute temp måleren