Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
JanneT3
-
-
Posts: 225
Joined: 25 Mar 2011, 17:55
Car: T2 -77
Phone: 95932697
Location: Sørum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by JanneT3 »

Javel ja, linslus.. :lol:
Såg att fotboll bussen var utsatt för sinte bergensere :evil:
T2 -77 Automat & Dubbla skjuvdörrar.
// Janne Lindgren
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Rudeboy »

War on the Terraces ble flytta ut av stadion og vekk, men så fikk de ingen til å leke med seg og dermed så går de blindt løs på vilkårlige.

Samma skjer VIF når vi er på besøk.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

I dag har jeg endelig fått gjort litt med bilen, fikk i alle fall byttet O-ring på tempgivern og så litt på jordingen fra girkassa til karosseriet, og den så helt OK ut, prøvde også å tape rundt hullet på Eksosrøret, der lekasjen er helt i enden av røret, helt inntil flensen(Er det det det heter), men dette ble ikke helt bra, får ev ta det ned og prøve litt til, dessuten satt mutterne litt i veien for tapen.
Da jeg skulle starte etter fullført jobb ville til slutt ikke starteren dra rundt lenger, kablene på Battteriet var veldig varme, Starteren var varm, men jordingsledningen på kassa var kald. Kan da starteren ha gått? Den virker nå helt død. Bilen har slitt med startproblemer i flere år, jeg blir derfor ikke overrasket om den må byttes.

Får se om jeg orker noe i morgen, når jeg kommer hjem fra bergen etter å ha hentet bussen som har fått byttet siderutene. Det ble billig morro, 50052 ink mva for bytte av 2 sideruter. Dussten som har gjort dette ender opp med en regning på rundt 150.000,- Stakkars dust.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

Da har jeg gjort litt på bilen igjenn... Det virker nesten som det er litt etter ett skritt frem og to tilbak metoden. Monterte inn pakkningen mellom eksosrørene der disse blir ett rør, men skal denne skjøten være litt bøyd eller helt rett. Det virker ikke som de kommer helt riktig på da det er en liten vinkel mellom anleggsflatene til de 2 innrørene. Nå får jeg kjøpe meg noen skikkelige bolter i morgen så jeg får strammet disse skikkelig gjengene gikk bare på de få jeg hadde..
Skulle også bytte starter, men den jeg fikk var til automat, så da var det ut igjenn med den...
Mens jeg lå under bilen kom det en liten gutt syklende sammen med sine foreldre, han stoppet opp og kommenterte: "Se på den skikkelige kule bilen" Han må nok være ekstremt inteligent :D
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

På lørdag fikk bilen helt ny starter, kjøpt på Mekkonomen, med innlevering av den gamle kostet den 2400,- Det som er irriterende er at batteriet som jeg byttet i vinter ikke var gåent alikevel, så nå sitter det gamle i, da det nye ble stjært under innbruddet.
Prøvde å få ferdig lekasjen i eksosen, men det virker som om det er en bitte lite skjevhet i bakre rør, som gør at det ikke sitter helt rett på. måtte derfor dmontere en rørbit til, og da mangler jeg en ny pakkning, som kanskje blir kjøpt i dag, og da kanskje kan jeg kjøre den på avgass kontroll.
Men det er utrolig deilig å ha en bil som både starter og går på tomgang.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

På torsdag var det fridag og dermed mekkedag. Hadde kjøpt enda en pakkning til Eksos anlegget og med pakkninger montert skulle det tilnærmet være tett, men nei.... det ble funnet 3 nye hull på røret fra de bakre sylindre og det kom fremdeles ut litt i skjøten der de 2 rørerne møtes. Der ble det stappet inn litt kjemisk metall og til hullene i det bakre ble det kjøpt en sak fra Holts og dermed bar det til Etterkontroll.
Som juli 85 modell skal den tilfredstille utslippskrav for biler fra -74 til okt -85 Med en DJ motor behøver det derfor ikke være opptimalt for å gå igjennom, og det gjorde den. Skiltene hadde forrige eier levet på Jessheim, så da ble det en tur dit tidlig fredag morgen. I går, lørdag ble skiltene montert på og sent på kvelden, mellom jobbing tok jeg turen til transportsentralen på Rud i Bærum. Der er det en fin 25m lang vaskehall, som gjør at en kan stå der i timesvis å vaske, samtidig som andre biler kan komme og gå. Det ble en grundig vask utvendig, spesielt ble taket gått grundig etter. Det er fremdeles en masse merkelige flekker på taket, som ikke blir helt borte. Kanskje er det like greit å bruke pussepapir og lakk, for å få det bort. Det ble også foretatt en grunndig innvendig vask og vask på motor og i motorrommet.
Beige fargen begynner å avgi en del farge, så det et sterkt behov for en ommgang med polering, men brunfargen ser ut til å greie seg. Planen var å polere noen timer i dag, men nå har det begynt å regne.....

Da vi fant ut at det var brudd på ledningen fra temp sensor til Digijet boksen, trodde jeg at nå var problemet løst, men nei. Problemet med at den stopper når jeg slipper gassen brått er borte, men starter ikke når den er varm, det er lang responstid fra jeg gir gass og til turtallet øker og den har varierende tomgangfs hastighet.
Jeg lurer på om det kan være feil på termostaten også, da tempen ikke ser ut til å komme opp til drifts temperatur. Varsellampen lyser fra oppstart og de første ca 7min noe som bør indikere lite kjølevæske, men det ser ikke ut til å stemme det heller.
jakob
-
-
Posts: 2147
Joined: 22 Apr 2008, 15:48
Phone: 46809101
Location: Rena.
Contact:

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by jakob »

Skulle gjerne sett at du la ut litt fler bilder jeg altså! God lesing, men du vet et bilde sier mer enn 1000 ord!

Stå på!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K

T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
VonZu
-
-
Posts: 1552
Joined: 05 Mar 2011, 11:42
Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2
Location: Hå kommune

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by VonZu »

Buss Marius wrote: Da vi fant ut at det var brudd på ledningen fra temp sensor til Digijet boksen, trodde jeg at nå var problemet løst, men nei. Problemet med at den stopper når jeg slipper gassen brått er borte, men starter ikke når den er varm, det er lang responstid fra jeg gir gass og til turtallet øker og den har varierende tomgangfs hastighet.
Jeg lurer på om det kan være feil på termostaten også, da tempen ikke ser ut til å komme opp til drifts temperatur. Varsellampen lyser fra oppstart og de første ca 7min noe som bør indikere lite kjølevæske, men det ser ikke ut til å stemme det heller.
Interessant. Det du beskriver kjenner jeg veldig godt igjen. Tempindikatoren i dashbordet sluttet å funke, og så begynte motoren å daue når jeg slipper gassen brått. Og den er tungstarta som fy når den er varm. Jeg har også tidvis lang responstid på gassen, og varierende tomgangsturtall. Som om ikke det var nok, så har jeg også et eksosanlegg som roper etter søpla.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

Her går det unna...... Bare litt over 7mnd siden siste post

Første post på dagens program var å hente RDS-radio/kasettspilleren som ble kjøpt i 1991 til familiens første T4 til den nette sum av 2990kr. Den hadde vært til reparasjon og fått montert på ny antennekontakt og reparert lyset i displayet. På vei hjem ble det en tur innom for å se på den nye slugga til VWcoach. Etter et par timer hjemme fikk jeg SMS fra en annen forumist som ville kjøpe starteren jeg har hatt liggende så da ble den avlevert. På veg for å avlevere den gikk jeg bensin tom bare 100m fra Shellstasjonen hjemme. Erfaringen er da at når jeg ikke lenger kan se nåla på måleren kan jeg kjøre ca 5mil før det stopper. Det ble hellt på 10,5 liter fra kannen jeg hadde med og så kunne kjøreturen fortsette. En tur innom Jula og Feiltema der det ikke ble kjøpt noe VW relatert før jeg tok en skikkelig vask av bilen og spesielet taket. Så var jeg nede hos en mekker-kompis, der monterte jeg først stereoen, måtte jo ha musikk til arbeidet. Termostaten ble byttet og de 4 boltene til termostat huset ble også byttet da de gamle begynte å bli runde. Så fikk jeg montert på white-sides på H forhjul. Det ble så bra at jeg umiddelbart dro tilbake til vaskehallen for å prøve å få vasket rene H bakfelg. Disse felgene er så innsausa med rester av olje, asfaltstøv og gud vet hva at det er flere timers jobb bare å få en felg ren. Selv om jeg kunne montert deksiden på valgte jeg å vente til jeg har fått fjernet det siste med rubbing og mer felgvask av typen ferrobet.
Da jeg skulle starte opp etter å ha montert stereo begynte det å ryke fra/i/under instrumentpanelet, det kom røyk opp av de små hullene til v for instrumentpanelet, det automatiske kjørelyset ble borte og pæren over temp og tank måler ble mørk. Merkelig nok kom denne feilen annehver gang jeg satte på lysbryteren. Kjøreturen hjem gikk feilfritt. Tempmåler står nå litt før rett opp. Etter en liten stop på Rimi ville den ikke starte så da fikk jeg tatt bena fatt og gikk hjem. Morgendagen vi derfor bestå i å få startett opp bilen, få den hjem, lete etter den grønne overledningen og polert ferdig felgen så jeg kan få montert whitesides. Med litt flaks rekker jeg et oljeskift også, med montering av sensorer for oljetrykk og temp.
Under mandagens treff monterte jeg på dekselet til strømkontakten, det passet perfekt, også fargen var 100% match. Kostet 119,-SKr i Strømmstad.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

Da har jeg fått tilbake det samme start problemet, den starter ikke når den er varm. Den har i en periode fungert greit. I forgårs ble termostaten byttet og dermed økte driftstemperaturen og så kom start problemene. Sist var det både gåen sensor og kabelbrudd. Jeg har en teori om at dette er veldig utspekulert: Den lille mannifolden som samler eksosrørene fra forran og bak er det en skade på slik at det er eksos lekasje. Når driftstemperaturen på motoren går opp, kommer det varmere eksos, som blåser rett på termostathuset, dette gjør at ledningen smeleter, eller sensoren får skade eller at termostaten blir skadet, eller alt sammen på en gang. Føste jobb blir derfor å få satt på ett eller annet så den varme eksosen blåser en annen vei, så feilsøke litt for å finne ut hva som har tatt skade av denne varmen. Akkurat nå har jeg ikke penger til et eksos anlegg, men det bør bedre seg i løpet av et par uker. Det blir vel et anlegg alla det VonZu monterte på sin syncro.
VonZu
-
-
Posts: 1552
Joined: 05 Mar 2011, 11:42
Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2
Location: Hå kommune

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by VonZu »

Hm. Jeg hadde også kraftig eksoslekkasje, og brudd på ledningen til tempsensoren. Jeg lurte litt på hvordan det kunne ha seg at den ledningen hadde "brunnet av" uten at den lå i kontakt med noe.
jostein
-
-
Posts: 952
Joined: 12 May 2007, 20:18
Phone: 90096263
Location: Asker

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by jostein »

Hei. Du snakket om at du trengte vinduet med lufting på høyre side bak. Har tenkt litt, og du kan få kjøpe mitt. Som jeg har liggende. Tar det med på mandag på treff, så blir vi sikkert enige om pris, hvis du er interresert.
2010 mod Caddy Maxi 1.9 TDI
1989 mod T3 Caravelle 2,1 DJ syncro m/sperre foran og bak
+1

Blir aldri ferdig
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

jostein wrote:Hei. Du snakket om at du trengte vinduet med lufting på høyre side bak. Har tenkt litt, og du kan få kjøpe mitt. Som jeg har liggende. Tar det med på mandag på treff, så blir vi sikkert enige om pris, hvis du er interresert.
Fint, ta det med. Jeg kommer muligens litt sent. Jeg har en anelse om at DHL kommer på døra med en pakke fra UK som jeg har ventet litt på og den vil jeg helst ha så fort som mulig. :D
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

Pakken fra Justkampers kom på døra i dag kl 13.55 men jeg var ikke hjemme før kl16.05.... Forrige gang kom den kl 18.55 da jeg var i Drammen og da jeg ringte dem kunne de ikke levere den på dagtid, bare kveldstid. Nå kom den altså midt på dagen. Hvorfro kan ikke de nissene i DHL ringe først så slipper de å kjøre bomturer hele tiden??? Hadde vært litt artig å fått med seg JK sitt rustfrie eksosanlegg så alle kunne få beskuet herligheten før det ble montert, men nei..... Uansett har jeg ikke tid før i slutten av neste uke for å få montert det inn.
subwoofer
-
-
Posts: 3264
Joined: 12 Jan 2009, 19:26
Phone: 9entre3989en
Location: Sandefjord

Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by subwoofer »

Derfor bestiller man alltid varer som kommer med kurér til jobben. De er stort sett ikke så nøye på hvem som signerer, bare noen gjør det. Sett navnet ditt over firmanavnet på adressen, så har ikke jobben lov til å åpne den for deg.
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon

Diesel er fint å vaske deler i...
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

subwoofer wrote:Derfor bestiller man alltid varer som kommer med kurér til jobben. De er stort sett ikke så nøye på hvem som signerer, bare noen gjør det. Sett navnet ditt over firmanavnet på adressen, så har ikke jobben lov til å åpne den for deg.
Ehhh, Jaa, jo.... Nå er jeg selvstendig næringsdrivende og har hjemmekontor.....
Derimot fikk jeg en telefon i kveld fra et ukjent nummer og det var sjåføren fra DHL som var i nærheten, så jeg tok bare på meg skoene og gikk ned og der stod han utenfor 2min etter jeg hadde pratet med han. Jeg tok den med til treffet i Drammen og samtlige med rett drivstof i mottoren var :mrgreen: av misunnelse...... :twisted:
jostein
-
-
Posts: 952
Joined: 12 May 2007, 20:18
Phone: 90096263
Location: Asker

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by jostein »

Har sendt deg pm.
2010 mod Caddy Maxi 1.9 TDI
1989 mod T3 Caravelle 2,1 DJ syncro m/sperre foran og bak
+1

Blir aldri ferdig
subwoofer
-
-
Posts: 3264
Joined: 12 Jan 2009, 19:26
Phone: 9entre3989en
Location: Sandefjord

Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by subwoofer »

Buss Marius wrote:Ehhh, Jaa, jo.... Nå er jeg selvstendig næringsdrivende og har hjemmekontor.....
:lol: noen fordeler skal vi lønnsslaver ha.
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon

Diesel er fint å vaske deler i...
jostein
-
-
Posts: 952
Joined: 12 May 2007, 20:18
Phone: 90096263
Location: Asker

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by jostein »

Hvordan går det med nye eksos og vindu? :mrgreen:
2010 mod Caddy Maxi 1.9 TDI
1989 mod T3 Caravelle 2,1 DJ syncro m/sperre foran og bak
+1

Blir aldri ferdig
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

jostein wrote:Hvordan går det med nye eksos og vindu? :mrgreen:
Forige uke gikk med til å skru på den eldste av bussene og der begynner jeg å komme i mål, så hovedplan denne uken er å få byttet eksosanlegget, oljer og montere olje sensorer samt tre ledninger til dette frem til Dashbordet på T3n. Vinduer får vente til jeg har tid til å gjøre noe med det jeg ev skulle finne under gummilisten. Jeg må også utvide hullet for høytaleren i takskapet så jeg får inn den siste høgtaleren og få trukket ledningene til dem. Jeg kommer til å montert opp/trekke alt av ledninger som skal inn bak dashbordet så jeg kan monterer alt på en gang når dashbordet blir demontert.
Jeg er desverre så slapp/giddalaus/kravstor/bortskjemt at jeg ikke gidder å ligge ute under et kjøretøy i regnvær å skru, så jeg er litt avhengig av at det ikke regner. Blir det opphalsvær så blir det brukt et par dager på bilen.
Jeg skal jobbe til lørdag, men dersom jeg får noen til å jobbe for meg så er planen å dra til et omtalt sted i Sverige og da må jo bilen være klar.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

Da har eksos anlegget fra JustKampers kommet på plass. Det gikk greit å få det gamle av, jeg hadde gruet meg til at spesielt boltene som holder røret inn på de respektive sylindrene skulle sitte som F... men de satt relativt løst alle sammen, untatt den nedre på nr 1 som var borte, det er også den eneste jeg ikke har helt klart å feste. Det er et anlegg for ekte mannfolk så her var ingen monteringsanvisning eller noe som helst instruksjon med. Jeg brukte på hele jobben ca 6 timer. Fasilitetene der jeg skrur er at jeg har en kloss på 15cm som jeg har under det ene bakhjulet og at det ikke er så mye trafikk i gaten der jeg står. Det ble en del knot, spesielt når man skal ha rørerne inn på toppen og må ha en pakkning imellom og samtidig dekselet som beskytter støtstengene skal festes med den nedere mutteren. Da jeg var ferdig var det så mørkt at jeg ikke testet det, så det får bli i morgen samtidig som jeg bytter olje på motor og forhåpentlig girkasse. Etter det er det bare elektriske feil som må ordnes, men det får vente. I morgen er bilen klar for bussfest i Lysekil :D
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

Etter at jeg hadde mistet settet med nøkkler til bilen, har den stått bom stille siden jeg kom hjem fra Lysekil. Etter som det hadde vært innbrudsforsøk både på førerdør og bakdør hadde de låsene også behov for å byttes og etter som jeg hadde en nøkkel til tenning, en til bakdør og en til for og skyvedører samt en til tanklokk, totalt 4 nøkkler hadde jeg derfor et ønske om å få alt på en nøkkel. Etter å ha lett land og strand rundt og vært innom alt det jeg kunne finne av delepushere over hele verden var det nærmeste jeg kom, Hoffmann Speedster, som hadde komplett sett til tom-83 modell og i henhold til dem så er det bare bakdøren som ikke passer. Dette ble bestilt fredag i forrige uke og i dag kunne jeg hente det på Posten. I tilegg bestilte jeg et hjullager sett til forran og til bak, 2x pedalgummi, en hallgiver, tanklokk, den saken som skal holde mansjetten rundt girstangen til gulvet og som den bærumsklyse jeg er, krommede topplokksdeksler (ca 150kr) Tilbake fra litt ettermiddagsjobbing var det å pakke det ut og ta med tenningslås og et dørhåndtak ned til bilen får å se hva man kunne gjøre. Desverre var det blitt såpass mørkt at jeg fikk ikke gjort annet en å montere pedalgummi, men jeg tenkte jeg kunne teste om de nye nøkklene passet noe sted, men nei, ikke på fordører, ikke på skyvedør, ikke på bakdør og heller ikke på tanklokk, dumt nokk men ikke overraskende, vel jeg kunne jo prøve på tenning også, og jammen passet den ikke i tenningen. På toppen av det hele fikk jeg faktisk bilen til å starte, så da ble det en liten rånetur rundt i sentrum, med litt cruising på Karl Johan og Bogstadveien og andre smågater i nærheten. Etter 20 min kjøring stoppet jeg motoren og prøvde å starte, men det var ikke tegn til å ville starte. Da var det bare å trille igang og kjøre hjem.
Etter jobbing i morgen får jeg se litt på om låsen passer til bakdøra eller så får jeg bestille det, samt noen flere deler fra Gunzl i løpet av helgen. Nå får jeg derimot bestille trekk til førdører og frontrute fra Gowesty som er på august tilbud, samt noe annet småtteri.
Viljar
-
-
Posts: 1179
Joined: 08 Dec 2007, 18:25
Car: Ymse T3
Location: Kvinnherad
Contact:

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Viljar »

Du får kjøpe nye låseplater, så kan du programmere alle låsene til å passe på samme nøkkelen. :wink:
Er ikke så vanskelig om du har utstyret til det.
56 Type 1
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach
T3-Society
Tur-Bo
-
-
Posts: 4498
Joined: 17 Jan 2009, 22:27
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366
Location: Treungen Telemark

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Tur-Bo »

Frontrute fra usa :shock: Kan det lønne seg da?
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Marius sin 85 T3 112 Reimo Camper

Post by Buss Marius »

Tur-Bo wrote:Frontrute fra usa :shock: Kan det lønne seg da?
Jeg var klar over at det var litt klønete formulert, men det hadde blitt så mye å skrive dersom jeg skulle ha forklart det ned til minste detalj. Denne har jeg bestilt i matchende brunt og beige: http://www.gowesty.com/ec_view_details. ... parent_id= Kostet i natt 129,95 Dollars. Jeg så på den som Bobben har på SCC og fikk veldig lyst på en sånn etter som jeg ikke har noen form for gardin til frontruten. Regner med jeg har den i god til til jeg ikke skal til Tinn :cry:
Post Reply