Tips til delebutikker !

Her kan du legge inn guider og forklaringer på diverse saker og ting.
Post Reply
CSR
Posts: 33
Joined: 23 Feb 2010, 22:36
Phone: 47287615

Tips til delebutikker !

Post by CSR »

Trenger noen tips til hvor det er greit å handle deler til min T4.
Jeg trenger noe karosserideler og ellers slitedeler.
Veit hva jeg finner på Koolart. Men tenker mest på deler som ikke finnes der. Gjerne nettbutikker i inn og utland !
dypen
Posts: 26
Joined: 15 Sep 2011, 21:10
Car: VW T5 TDI 140hk 2011
Location: Skjetten
Contact:

Re: Tips til delebutikker !

Post by dypen »

Det er jo mange som kan anbefales der litt avhengig av hvor du bor, de jeg bruker er Mekonomen, Romnes, Meca, Rodin, Sørensen & Balchen og Veng. Ingen av disse har alt men i sum blir det bra :wink:

Ta en titt på linken her, de som er oppført på denne siden ligger nederst på startsiden http://www.norskbildelkatalog.no/defaul ... at=2&Id=18
Mvh. "dypen"
CSR
Posts: 33
Joined: 23 Feb 2010, 22:36
Phone: 47287615

Re: Tips til delebutikker !

Post by CSR »

Jeg er selv kunde hos Meca gjennom mitt firma, og har rabatter derfra. Men syns vel at alle du nevner enten har like dyre ,og i noen tillfeller dyrere ,deler enn Møller. Det kan se ut som om de skrudde opp prisene sine når de fikk "lov" til å kalle delene sine for "original" deler. Noe jeg igjen syns er reinspikka svindel(Godkjent av Eu!).
Fant en grei side i dag : www.t4srus.co.uk
Likte den kamo farga Transporteren.... Satte rett og slett griller i hodet mitt......
dypen
Posts: 26
Joined: 15 Sep 2011, 21:10
Car: VW T5 TDI 140hk 2011
Location: Skjetten
Contact:

Re: Tips til delebutikker !

Post by dypen »

Hvis du har firma rabatt hos noen av disse skal det vel mye til for at det er masse å spare fra nettbutikker hvis du regner på frakt, gebyrer, 25% mva og ikke minst frakttiden og din tid. Uansett så er det jo hyggelig med netthandel da :)
Mvh. "dypen"
HappyT3
-
-
Posts: 756
Joined: 27 Oct 2009, 11:40
Car: T3 1986
Location: Vestfold

Re: Tips til delebutikker !

Post by HappyT3 »

http://www.wagenteile.com/

Upps, sorry, du har vel motoren foran :wink:
Grunnlegger av JT Imprägnierer Gruppe Norwegen, Generalsekretær i T3 mechanische Bremse Licht Allianz, Hovedfyrbøter i PyroCampers og Prototyping AWO cooler system.
Post Reply