Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

T5-Prosjekter (Multivan/Transporter 2004 - 2015)
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

No er det vel snart ein månad sidan eg var avgarde til Trondheim og henta denne bilen, og ettersom den gamle Caravellen er seld er det på tide å komme igong med dette prosjektet.
Her er nokre bilder frå salsannonsa:
Image
Image
Image
Bilen er forsåvidt heilt grei. Nokre små sinkslepp enkelte plassar, men generelt fin alderen tatt i betraktning. 174000km, aller servicar, bytta clutch, svinghjul og manifold ein gong allereie.
Det eg har fått gjort til no er å skifte brennkammer og glødeplugg slik at webastoen fungerar att. (Fann ut i ettertid at ei grundig reingjering nok hadde gjort same nytta, sidan den gamle pluggen fungerte fint).

Planen er å bygge om bilen til 7-setar med Multivan interiør. Upraktisk at den manglar vindauge, men eg har jo sag. Vurderte det slik at fordelen med at det er montert Caravelle-fangarar veg opp for at glas må monterast. Faktisk billegare med nye glas enn nye fangarar med lakkering. Dessuten var det ein del ting som tiltalte meg med bilen. AC, webasto, 20" sommarhjul med nye dekk, nye piggdekk, god service-historikk pluss at bilen er temmeleg velhalden.
I tillegg til ombygging til personbil står nye baklykter og senkefjører på lista, men dette vert nok ikkje gjort før bilen har fått kvite skilt. Det er heller ikkje utenkjeleg at bilen får ei lita elektronisk oppjustering av motoren.

Glasa har komme til Bergen, så dei dukkar nok opp i løpet av 2-3 dagar. Eg reknar med å få montert dei neste veke. Komplett interiør og bakre varmeapparat skal eg hente like over helga. Det blir slikt interiør, berre at det er til bil med to skyvedører.
Image
By odnen23 at 2012-02-23

Elles har eg bestilt ei koseleg rekning frå tolldirektoratet:-(
Last edited by Odne Laukeland on 15 Mar 2012, 18:16, edited 2 times in total.
Odne Laukeland
Martin Sandvik
-
-
Posts: 4573
Joined: 31 Oct 2003, 13:11
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030
Location: Heggedal
Contact:

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Martin Sandvik »

Ser bra ut denne, har evt Multivan seter i skinn alcantara om du ønsker.
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Har sett på dei seta, men dei er nok i ein heilt anna prisklasse enn kona er med på. Blir nok berre dei seta som eg no har lagt inn bilete av i første posten.
Odne Laukeland
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Pål_B »

Slår jeg inn denne bilen på bildelkatalogen så kommer den opp som Multivan V. Men dette er vel en Transporter?
Mvh
Pål
Martin Sandvik
-
-
Posts: 4573
Joined: 31 Oct 2003, 13:11
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030
Location: Heggedal
Contact:

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Martin Sandvik »

Pål_B wrote:Slår jeg inn denne bilen på bildelkatalogen så kommer den opp som Multivan V. Men dette er vel en Transporter?
Han skriver jo at det er en Transporter.
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Pål_B »

Martin Sandvik wrote:
Pål_B wrote:Slår jeg inn denne bilen på bildelkatalogen så kommer den opp som Multivan V. Men dette er vel en Transporter?
Han skriver jo at det er en Transporter.
Spørsmålet var dårlig stilt. Så here it goes; Hvordan får man forandret modell hos BT?
Mvh
Pål
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

No er ikkje eg nokon ekspert, men det får ein vel ikkje?
Er det ein Transporter, så er det ein Transporter. Ein kan bygge den om til "multivan" og omregistrere til personbil, men bilen vil alltid vere ein Transporter i biltilsynet sine data. Trur eg...
Når det er sagt så rotar vel tilsynet ganske mykje med kva dei legg inn når bilen er ny/nyimportert, så eg ser ikkje vekk i frå at Multivan kan ligge inne som Transporter, og motsatt.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Då er rekninga frå tollvesenet betalt. Blei faktisk ein del mindre enn det som kom opp i berekninga på sidene deira:-). 35660,-
Odne Laukeland
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Pål_B »

Håper du legger ut litt bilder og info om å sette inn sidevinduer bak. Vurderer sterkt å gjøre som deg, bygge om varebil.
Mvh
Pål
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Då har eg fått henta interiøret, og det ser bra ut:-) Manglar litt for å få kobla opp varmeaparatet bak, men er blitt lova det eg treng for montering av dette.

Elles så har eg gjennomført eit lite prøveprosjekt.
Målte litt og fann ut at for at interiøret skulle passe måtte eg kappe ca 5mm inn i råma rundt der det ikkje er vindauger.
Image
Demonterte døra:
Image
Og plasserte den på stovebordet for så å behandle kutta slik at det ikkje skal ruste vekk med det same:
Image
Vaska med Acrylcleaner og prima med Varioprimer:
Image
Rutelim på ruta og ruta på plass i døra:
Image
ikkje så vanskeleg når ein kan leggje døra flatt faktisk. Litt meir skeptisk til bakrutene, sidan det ikkje er så greit å leggje bilen over på sida, men det går nok det òg.

Så får ein berre håpe at det er tett;-)
Odne Laukeland
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Pål_B »

Får du koblet varmeapparatet bak i bilen opp mot styringen foran? Eller blir det kun via styring i taket over baksetet?
Mvh
Pål
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Satsar på begge deler, men vi får sjå korleis det går. I første omgang skal eg få inn vindauga og på plass golvet slik at bilen kan godkjennast som personbil. Let nok nokre sidedeksel og gjerne taket vente til eg har fått alt eg treng til varmeapparatet.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Går på fram, sjølvom det ikkje virkar slik alltid. Bilen er no nesten heilt ribba innvendig og det er to store hol i sidene bak. Det einaste som står att inne i bilen no er dashbordet. Ventar på eine ruta bak ettersom denne står i rest:-(.
Elles så har eg lagt opp litt straum til div. uttak bak, lagt opp høgtalarkablar og litt anna småplukk. Manglar å legge opp litt ledningar til lys i bagasjerom og i dørtersklane.
Har lagt inn dørken og skinnene for oppmerking av hola i dørken. I morgon håpar eg å få ned deksel under bilen og dieseltanken slik at eg kan begynne å borre. Litt antirustbehandling av hola, så håpar eg golvet er på plass onsdag-torsdag.

Mildt sagt mykje jobb dette! Vi får tru det vert bra til slutt.
Odne Laukeland
150Hk TDI
-
-
Posts: 199
Joined: 24 Apr 2006, 13:29
Car: T4 151hk
Location: Kjeilen, nord for Bergen

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by 150Hk TDI »

Husk, masse bilder.....!
Egil Skodvin
Tlf 40606000

01 Caravelle 2.5 TDI 151hk (T5 Multivan inredning)
08 Beetle 1,9TDI
73 Opel Manta A 2.4S
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Pål_B »

Kjipt at bilen ikke har hull i gulvet orginalt. Mye jobb på undersiden av bilen. Du må kanskje ha ned webasto også for å komme til?
Mvh
Pål
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Hadde gjort seg med ferdige hol og fast mutter under ja. I dag har eg hatt nede tanken, og borra 46 hol i golvet.
Image
Behandla hola slik at bilen ikkje skal ruste vekk og fått på plass to av skinnene. Ein hel###es jobb, og verre vert det i morgon. Faktisk var venstre sida den enklaste. Av med ein masse deksel og senka tanken ned litt. Trangt og j##ligt å få på plass ein del av boltane, men det gjekk på eit vis. Webastoen slapp eg røre heldigvis.
I morgon må eksosanlegget og masse varmeisolasjon ned for å få på plass dei to siste skinnene. Trur det vert verre enn jobben eg gjorde i dag:-(.
Elles så er det temmeleg irriterande at eg ikkje har alt som skal til for å montere varmeapparatet. Mykje ekstra jobb når dette skal på plass. Av med massevis av deksel ein gong til, ut med delar av interiøret att osb, osb....
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Putla på litt i dag òg. Løyste ned eksos og diverse deksel.
Image
Fekk behandla hola på undersida før eg la skinnene på plass og monterte boltane. Nokre "enkle"
Image
Og nokre vanskelege:
Image
Men no er i alle fall alle skinnene på plass:
Image
Golvet òg:
Image

Elles så fann eg litt antydning til rust på begge sider bak bakhjula som eg pussa ned og behandla:
Image
Odne Laukeland
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Der Postmeister »

Når det gjelder hva biltilsynet kan forandre, så kan de faktisk ikke forandre sine egne skrivefeil i vognkortet etter førstegangsregistrering engang. Hadde en Syncro som i vognkortet het SYNCHRO med H. Og den j..la H`en var ikke mulig å få vekk.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
150Hk TDI
-
-
Posts: 199
Joined: 24 Apr 2006, 13:29
Car: T4 151hk
Location: Kjeilen, nord for Bergen

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by 150Hk TDI »

Image

Er dette original muttrer som hører til skinnene?
Egil Skodvin
Tlf 40606000

01 Caravelle 2.5 TDI 151hk (T5 Multivan inredning)
08 Beetle 1,9TDI
73 Opel Manta A 2.4S
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Ja.
Odne Laukeland
Stian
-
-
Posts: 1924
Joined: 20 Oct 2004, 10:04
Car: 2004 Multivan
Location: 4353 Klepp st.

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Stian »

for en jobb!
Skjønner ikke at du gidder ;)..... Regner med at det er interessen for bil og mekking som driver deg, ellers ville det vel strengt tatt vært mer økonomisk å kjøpe en ferdig Multivan? :)
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Har litt tid akkurat no, sidan eg er permitert. Elles så er det kun økonomi som gjer at eg gidd dette. Får ein "Multivan" som har gått 175000 for under 250000, og det er vel minst 80-90 tusen under det ein må betale for tilsvarande bil ferdig. Vanvittig mykje jobb, men det blir veldig bra til slutt :D. Begynner å sjå enden på prosjektet no. I morgon skal eg lime inn dei siste rutene. Moro å gjere ting ein ikkje har gjort før. Kappe opp sida på ein heil og fin bil f.eks. Pluss at no veit eg at ting vert gjort skikkeleg. Ikkje sikker på om eg hadde følt meg trygg på det om andre, f.eks. i Polen hadde gjort arbeidet. Når det er sagt så er eg gjerne litt over snittet interessert i bil :wink: .
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Fått gjort litt dei siste to dagane òg. I går fekk eg lagt opp ledningsnett til lys i taket, innstega og bagasjerommet.
Image
I dag har eg lagt opp nytt ledningsnett til setevarme på passasjersida og montert inn framseta.
Image
Seta er som nye. :)
Image
Så har eg limt inn dei to siste vindauga :D
Prima.
Image
Litt lett press.
Image
Ferdig.
Image
Odne Laukeland
caaatooo
Posts: 46
Joined: 30 Oct 2011, 19:42
Car: '08 T5 1,9 TDI / '11 BMW 520dAT Hartge
Phone: 91324362

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by caaatooo »

Intet mindre enn imponerende innsats av deg - og like imponerende resultat! :) Veldig fin bil også, ser helt "riktig" ut :) Stå på videre :D
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Odne Laukeland »

Har ikkje vore flink til å ta bilete, men eg har skrudd mykje.
Utruleg mykje arbeid dette, og alt mogeleg er litt annaleis slik at ting ikkje kan brukast om eit anna.
Slik ser bilen ut no:
Image
(Har som de ser bytta ut dei sota framrutene før visning. Dei sota er til sals).
Manglar luftslangen som går ut i døra enno, elles klart her framme:
Image
Litt ledningsnett har eg lagt opp, slik at det vert lys her:
Image
Ventar på nakkestøttene som passar til seta:
Image
Image
Image
Image

Elles så manglar det litt småtteri her og der. Har ikkje kledd bakluka innvendig fordi eg manglar handtaket for å åpne det frå innsida. Det gjennstår noko elektrisk kobling i forbindelse med lyset i taket heilt framme og eg manglar den bakerste "lysrekka" i taket. I tillegg så skal varmeapparatet på plass når eg får dei siste delene til dette, så det gjennstår mykje. Men no er den i alle fall klar for godkjenning og kan takast i bruk. Kvite skilt i morgon viss alt går bra :D .I siste liten òg, for i dag ringde sjefen og sa at eg måtte byrje på jobb i morgon, etter 3 mnd. med permitering :D .
Last edited by Odne Laukeland on 15 Mar 2012, 17:54, edited 1 time in total.
Odne Laukeland
Post Reply