Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

T5-Prosjekter (Multivan/Transporter 2004 - 2015)
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Har ikkje fått verken rør eller det elektronikken enno, viss eg får det i heiletatt, så det har eg ikkje fått kobla det opp enno. No om sommaren fungerar det greit med dei ekstra luftuttaka i b-stolpane. Kjøler godt syns eg, men til vinteren blir det nok kaldt. Håpar eg får det eg er blitt lova til slutt.
Odne Laukeland
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Pål_B »

Blir veldig moro om du får det til. Da er det litt enklere å bygge om en varebil, når noen har gjort det før :)
Mvh
Pål
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Då har eg vore over fjellet og henta ein delebil til eit prosjekt eg har gåande.
Image
Artig å få testa Transporteren som trekkbil. Må seie eg er litt imponert. Fungerte meget bra. Forbruket er heller ikkje så ille. 0,93 med tom hengar 620kg på turen austover og 0,97 på turen heim att med 1600kg bak bilen. Aldri noko problem å halde fartsgrensa over fjellet, fekk til og med køyrt forbi eit par nederlendarar opp bakkane frå Gol mot Hemsedal.
Odne Laukeland
Duetto
-
-
Posts: 209
Joined: 23 May 2005, 13:42
Car: T5 2,5 2004
Location: Haugesund

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Duetto »

Hei.
Ser at du har bygget om fra Transporter til Multivan.
Skal til å gjøre det samme med min caravelle nå.
Hvor fikk du tak i setene og skinnesystemet?

Martin
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Kjøpte det frå ein kar i Sandnes. Han henta det vel i Tyskland trur eg.
Han har annonser på finn stort sett.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Då har vi køyrt 2000km med vogn i ferien og bilen har fungert bra. 1,1 liter pr mil i snitt. Skifta ein ABS-sensor og må få justert hjulstillinga. Dekka ser "nye" ut på 90% av dekket men er blankslitt på innsida. Har derfor bestilt H&R senkefjører no slik at eg slepp å ta hjulstillingskontroll to gonger. :D Vurderte multivan lykter og, men lyt vel spare litt inn til vidare. Dermed vart det berre crome blinklyspærer for å pynte litt opp i denne omgang.
Elles står service for døra. Skal få bytta haldex-oljen og filter slik at eg veit at det er gjort.
Men, burde eg få skifta vasspumpa med det same, eller skal ein late den vere og heller følge godt med olje- og vass-nivå?
Er vel eit svakt punkt på desse bilane så det er kanskje greit å gjere det når oljen skal bytast, så slepp ein tappe 8 liter ny olje rett av att vis pumpe skulle ryke snart.
Odne Laukeland
Neergård
-
-
Posts: 5000
Joined: 17 Jul 2010, 01:46
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848
Location: Røra, Inderøy, Nord-Trøndelag

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Neergård »

Det er vel større jobb å skifte pumpa enn å ta et ekstra oljeskift da...
få sjekka om den er bytta i det hele tatt da?
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Martin Sandvik
-
-
Posts: 4573
Joined: 31 Oct 2003, 13:11
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030
Location: Heggedal
Contact:

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Martin Sandvik »

Takker for ordren, blir nok bra dette.
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Senkesettet er montert, men eg er vel ikkje heilt 100% nøgd. Bilen vart ein del lågare bak enn framme dessverre, så det var litt skuffande. Har rette fjørene, men bilen vår har då altså ein kombinasjon av dei stivaste fjørene framme og dei slappaste bak viss eg tolkar papira rett. Dette har med tillatt akselvekt å gjere og er jo slik det må vere med tanke på godkjenning, men det vart ikkje spesielt fint. Bak er bilen låg nok, men framme er den ikkje låg.
Litt forskjel er det på framfjørene:
Image
Ikkje heilt ideelt etter min smak:
Image
Image
Har køyrt ca 75 mil med settet no, så eg veit ikkje om den vil sette seg meir framme enn bak men ein kan jo alltids håpe. Viss ikkje, er det nokon som har noko tips? Kan sjølvsagt kjøpe dei andre bakfjørene for å få opp baken, og sette dei på etter godkjenninga men... Det blir jo ikkje optimalt det heller, sjølvom nummera er så like at det truleg aldri vil verte reagert på det i ettertid.
Kom seg når ein fekk vekk dei orange blinklyspærene i alle fall:-).
Odne Laukeland
Martin Sandvik
-
-
Posts: 4573
Joined: 31 Oct 2003, 13:11
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030
Location: Heggedal
Contact:

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Martin Sandvik »

Synes dette er merkelig da vare bilene pleier å være litt høyere bak pga de er tomme innvnedig mens du har seter som da er litt tyngre.
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Hadde bilen framleis vore varebil hadde den sikkert sett ok ut når den var tom ja. Veg temmeleg mykje den bakre multivan-benken. Elles så er bilen tom for bagasje og passasjerar på bileta.
Odne Laukeland
Rikskringkastingen
-
-
Posts: 2785
Joined: 29 Oct 2007, 23:17
Car: T3 Syncro
Location: Re / Vestfold

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Rikskringkastingen »

Den multivaninnredninga veier sine kilo ja. Jeg kjenner til en Multivan Highline som ble levert som varebil da den var ny. Den bilen ble så høy uten setene, at det ble montert fjærer fra originalt sportsunderstell for å få den ned på standard multivanhøyde.
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Martin Sandvik
-
-
Posts: 4573
Joined: 31 Oct 2003, 13:11
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030
Location: Heggedal
Contact:

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Martin Sandvik »

Kan det være at om det hadde vært orginal multivan så skulle den hatt de andre fjærene, vognortet ang laste index ikke er forandret?
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Vognkortet er ikkje endra med tanke på lastekapasitet/vekt nei. Kan godt hende denne hadde vore annleis på original Multivan ja.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Då har eg fått vaska og understellsbehandla bilen. Kan som vanleg ikkje seie at eg er særleg imponert over T5en. Under bilen var det fleire plassar kun grunning, og denne var enkelte plassar begynt å sleppe (pga sinkslepp?). Hadde dette fått gått sin gang trur eg neppe denne hadde sett betre ut enn T4 etter like mange år. Behandlinga av understellet på denne var faktisk betydeleg dårlegare en på T4, (og det var ikkje mykje å skryte av), slik eg kunne sjå det. No er uansett alt eg fann av sinkslepp og rust sandblese, grunna og tectylert saman med resten av bilen. Deksela under er montert tilbake sidan eg har gitt opp å vente på delene til varmeapparatet. Har omsider fått tatt eit oljeskift, etter å ha leita ein halvtime etter oljefilteret og brukt fleire timar på å skaffe verktøy for å løyse det.

Må seie eg er mektig lei av dei "smarte" løysingane på T5 etterkvart og eg ser ikkje vekk ifrå at den vert byta i noko japansk som ein slepp skru på heile tida.
Odne Laukeland
OlavT5
Posts: 4
Joined: 02 Nov 2012, 21:31
Car: T5
Phone: 41145881

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by OlavT5 »

Hei.
Har gått over frå multivan til caravelle og savner seteløysinga, veit du om det er meir som er tilrettelagt i ei caravelle enn i transporteren du har gjort dette på?
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

OlavT5 wrote:Hei.
Har gått over frå multivan til caravelle og savner seteløysinga, veit du om det er meir som er tilrettelagt i ei caravelle enn i transporteren du har gjort dette på?
Nei, det veit eg eigentleg ikkje, men eg tvilar på at alle hola du treng i golvet er der. Uansett så er det muttrar som festar skinnene under bilen så du må ned med alt av deksel, dieseltank, eksos +++ for å montere inn skinnene frå Multivan. Elles så er det vel grei skuring med litt byte av sidedeksel for å fjerne selar og slike ting. Ikkje noko problem eigentleg, men alt tek tid, og det kostar jo litt for nytt interiør òg. Veldig praktisk med Multivan-interiør, men eg veit ærleg talt ikkje om eg hadde gidda å byte ut Caravelle-seta.


Elles så går det i stadige reparasjonar. Har nettopp bytta foringar i bærebruene, ei bærekule, ein lenkearm, stabstag-foringar, bremseslangar og bremseklossar framme, så no burde framenden vere på stell. For første gong er eg positivt overraska over T5 konstruksjonen. Desse tinga gjekk veldig kjapt og greit å skifte, og kosta meg ikkje meir enn ca 3000kr. (Då gjorde eg alt bortsett frå inn- og utpressing av foringar i bærebruene sjølv). Slett ikkje gale det. Tilsvarande reparasjon på ein T4 hadde vel lett bikka 10000kr ettersom ein der er meir avhengig av å levere den på verkstad, og det er fleire og dyrare bærekuler.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Ikkje mykje som skjer, men nye sommarhjul er bestilt. Går ned ein dimensjon til 19" pga elendig vestlandsvegar. (Pluss at eg fekk eit ok tilbod på nokre demofelgar).
Heilt ordinære hjul, men eg trur det kjem til å sjå greit ut.
Image
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Fekk hjula i dag. Trur det blir bra.
Image
Litt konkave.
Image
Ikkje heilt ulike hjula til Crossen min ser eg no.
Image
Odne Laukeland
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Needforspace »

Blir fint dette. Liker "åpne" felger, men da er det greit med litt stell og lakk på kaliperene da..
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Burde nok tatt ein shining av kaliperane ja, men det er vel tvilsamt om eg gidd. Får sjå når eg skal legge om.
Odne Laukeland
Peders
Posts: 37
Joined: 23 Oct 2006, 21:36

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Peders »

Hvor fikk du tak i innredning til bilen? Har du noe kontakt info? :roll:
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Ligg annonse på finn.no
Ein kar som kallar seg Roger og held til Sandnes. Brukbart nøgd med det eg fekk, men eg fekk ikkje alt eg vart lova i etterkant.
Odne Laukeland
Peders
Posts: 37
Joined: 23 Oct 2006, 21:36

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Peders »

Har prøvd å sende han mail men dårlig med svar. Har du anna kontakt info på han?
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Nei, eg har ikkje anna en det som står i annonsa.

Elles er sommarhjula på plass. Ser bra ut syns eg. Bilen er alt for høg framme, og på dette biletet står den i tillegg i ein ugunstig vinkel, så det vert endå verre.
Men, men..
Image
Saman med Poloen:
Image
Odne Laukeland
Post Reply