Det er nok en justeringssak, kan være litt luft i systemet. Vi kunne kansje ha sett på det når jeg kommer å får på fangeren =) !tranphomer wrote:Slavesylinder er byttet, sjekka clutchen da jeg bytta simmering bak swinghjul.
Den så ny ut:) satser på det bare er en justeringssak.
T3 = ren kjøreglede! Så bra ut med teppene. Skal hyle ut om jeg finner noen gamle brune originale tepper, men så mye bedre ut sånn du har det nå. Du kjører vell på sokker også?;)
Hahah! hyyysjj....tranphomer wrote:Kjekt at dieselmåler kom seg med full tank, du vett disse bilene liker ikke tom tank
Renax wrote:Må ha sko på høyrefoten vel?
Forstår ikke hva som kan justeres på cluchen?
Min erfaring er at gamle biler ikke liker full tank, mange lekker...
Itilleg har jeg aldri hatt en bil som har brutt sammen med under en kvart tank drivstoff, alltid massevis...
Sent from my cheapchinaphone using Tapatalk
Er vel lufting av slavesylinder tenker jeg, men kan være som Tur-bo sier at det kan være de stengene mellom slavesylinderen og utløserarmen. Ihvertfall så kjører den helt fint, tenker ikkje så mye på at jeg må trykke litt hardt på clutchen, men er jo surt om den til slutt ikkje løsner ut, skal få fikset det =) !Tur-Bo wrote:Det finnes to forskjellige pinner mellom slavesylinder og utløserarmen på clutchen, det er forskjell på lengdene. Kan det være at den er feil ?
Heiv inni noen gummimatter fra den gamle audien min, passet helt fint =) !