Da har vi kjørt litt, bare en kilometer eller to, var opp på biltilsynet for å klasse ned, papirarbeidet ble gjort, men før jeg kan klasse ned må den først eu-godkjennes som tung , 1850,- kr pluss moms koster en sånn kontroll
Ellers er status:
Suger litt luft inn i inntaket på dieselpumpa, nye skiver må til.
Turbo vil ikke spinne ordentlig, har spraya inn litt supersmøring og håper den løsner etter oljeskift med litt tilsettninsgsstoffer i.
Rattet lever sitt eget liv over 60 km/t, finner ikke noe slakk så satser på at det retter seg med nye dekk ( større dekk)
I første gear og med lavserien inne, kan jeg spasere forbi den når den har 2000 rpm
Har endelig fått sortert ut rele plassering og fått de rette bryterene på plass,
bremsene henger, i alle fall foran, håper det er en oppsmøring som skal til, har ikke tid til å begynne å lete etter deler, det er ikke en imponerende liste som kommer opp når bilextra søker på reg nr etter deler.
Den har "litt" stiv fjæring

, håper det også retter seg når det kommer på nye dekk.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.