Bånn gass!Cheron wrote:Denne reisetråden trenger bilder

Parkert her.

Drikkevarer under setet.

Og slik lakris man må til svenskene for å kjøpe, de har ikke riktig form for norge...

Bånn gass!Cheron wrote:Denne reisetråden trenger bilder
Litt på kanten? Hadde det vert så vel.pigland wrote:men det høres ut som om sjefen din er litt på kanten av hva som kan kreves?
På Ebay er det en som selger motorer til viftene. Koster rundt 1000 lappen. jeg vurderer å kjøpe en sånn, så holder det kanskje de neste 30 årene.Renax wrote:Blir nok ikke bevaringsverdig min nei, kan likegodt kjøre annahvert år på EU..
Defrostervifta mi virker heller ikke, har skaffa en annen brukt, som heller ikke virker... planen er å fikse den løse, må normalt bare smøre opp og fjerne dritt...
Tja, kunne vurdert, men tror jeg åpner den jeg har løst og sjekker. i utgangspunktet skal en elektromotor vare i 100 år, bare sand og dritt som ødelegger de... om den kan løsnes og smøres opp er det normalt godt nok for maange år fremover... min trekasse er ikke helt like god som din heller, så 30 år er nok litt optimistisk for min del...Buss Marius wrote: På Ebay er det en som selger motorer til viftene. Koster rundt 1000 lappen. jeg vurderer å kjøpe en sånn, så holder det kanskje de neste 30 årene.
Tenker og litt på motorbytte til noe med turbo, har hatt planen klar i to år nå... har tilogmed fått tilbud om en motor billig, men måtte skru den ut selv og hadde ikke tid, nå har jeg tid men bilen gikk i pressa med motoren i:(pigland wrote:Gratulerer med godkjenning, min skal til pers til våren. Må antakelig ha ny/brukt radiator, det ligger litt frostvæske under bilen nå på vinterlagring.
Tror heller ikke jeg velger bevaringsverdig, da kan man jo gjøre veldig lite med den (f.eks motorbytte til turbomotor...)