Ja det er det som er ambisjonen.OddN wrote:Gratulerer. Regner med den står klar til ferien 2019 da?Buss Marius wrote:Men jeg har altså fått godkjent å foreta ombygningen til 116hk TDI og at dette kan godkjennes hos SVV i Norge. Det blir en hektisk vår føler jeg...
Etter som motoren henger i elefanten i garasjen så er det en god del som kan gjøres på den før Dennis kommer hjem. Jeg kan lage den delen av motorfestet som sitter på motoren og jeg kan bytte til Volvo 850 eksos manifold. Jeg skulle gjerne hatt en LT-bunnpanne, så den kunne sveises ferdig og olje pickup'en må også forkortes ca 9cm. Jeg kan forberede olje retur fra turbo, da den må legges ned i bunnpannen, da det nye motorfestet kommer over oljereturen og skruehullene hjelper til å holde det nye motorfestet. Tannreimene er jeg litt usikker på om jeg vil bytte, da det er en ting til som kan påvirke om motoren starter eller ikke. Det er såpass mye elektronikk at det er om å gjøre å eliminere så mange muligheter for feil som mulig. I mellomtiden må Donorbilen strippes ferdig og leveres på huggern, Alle de 3 bilene som går måfå gjort noe med bremsene. Syncroen krever en del jobb men skal forhåpentlig vis være EU ok, så den ikke opptar plass i garasjen. Det at jeg har fått Go på konverteringen gir meg i alle fall inspirasjon til å stå på for å bli ferdig med alt.