T3 Transporter 1986 1.eiers 66.000km Diesel GI BUD

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: T3 Transporter 1986 1.eiers 66.000km Diesel GI BUD

Post by Needforspace »

Hvor i sitatet står det at han sier den er dårligere nå enn før du kjøpte den da, kan du streke under så jeg også forstår det? :roll:

Bilen var bra før Rikard kjøpte den - jeg snakket med selgeren og skulle handle bilen, men et år i Spania gjorde at bilen var solgt da jeg kom tilbake til gamlelandet. Km-stand er 99,9% korrekt. Før bilen ble kjøpt gikk den et par mnd som demobil hos forhandleren i Stavangerområdet. Siden har den blitt brukt av samme eier i alle år. De siste årene brukte han den bare lokalt på gården++ uten skilter. Han sov litt i den og ellers sto den mye i ro. Lykke til med salget - eg har ikkje kapasitet til å hente den over fjellet midt på vinteren.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
hunter
-
-
Posts: 1483
Joined: 14 Feb 2007, 13:11

Re: T3 Transporter 1986 1.eiers 66.000km Diesel GI BUD

Post by hunter »

RøykenRikard wrote:
hunter wrote:Bilen var bra før Rikard kjøpte den - jeg snakket med selgeren og skulle handle bilen, men et år i Spania gjorde at bilen var solgt da jeg kom tilbake til gamlelandet. Km-stand er 99,9% korrekt. Før bilen ble kjøpt gikk den et par mnd som demobil hos forhandleren i Stavangerområdet. Siden har den blitt brukt av samme eier i alle år. De siste årene brukte han den bare lokalt på gården++ uten skilter. Han sov litt i den og ellers sto den mye i ro. Lykke til med salget - eg har ikkje kapasitet til å hente den over fjellet midt på vinteren.
Hvilket belegg har du for å påstå at den er dårligere?
Bilen er bedre nå, en da jeg kjøpte den.
Du har jo ikke en gang vært her å sett den.

Uansett, så har det nå vært flere og sett, og flere er interesserte. Noen kommer i hvert fall til å få seg en veldig fin bil.
jeg har da aldri sagt at bilen er dårligere nå - jeg sa den var bra før du kjøpte den! så misforstå rett! jeg ville ha frem at bilen er bra og bør tas vare på! utrolig at noen kan vri slik på ting!
RøykenRikard
Posts: 53
Joined: 11 Sep 2011, 14:24
Car: VW Caravelle Syncro 1,6TD
Phone: 45632450
Location: Røyken(Buskerud)
Contact:

Re: T3 Transporter 1986 1.eiers 66.000km Diesel GI BUD

Post by RøykenRikard »

hunter wrote:
RøykenRikard wrote:
hunter wrote:Bilen var bra før Rikard kjøpte den - jeg snakket med selgeren og skulle handle bilen, men et år i Spania gjorde at bilen var solgt da jeg kom tilbake til gamlelandet. Km-stand er 99,9% korrekt. Før bilen ble kjøpt gikk den et par mnd som demobil hos forhandleren i Stavangerområdet. Siden har den blitt brukt av samme eier i alle år. De siste årene brukte han den bare lokalt på gården++ uten skilter. Han sov litt i den og ellers sto den mye i ro. Lykke til med salget - eg har ikkje kapasitet til å hente den over fjellet midt på vinteren.
Hvilket belegg har du for å påstå at den er dårligere?
Bilen er bedre nå, en da jeg kjøpte den.
Du har jo ikke en gang vært her å sett den.

Uansett, så har det nå vært flere og sett, og flere er interesserte. Noen kommer i hvert fall til å få seg en veldig fin bil.
jeg har da aldri sagt at bilen er dårligere nå - jeg sa den var bra før du kjøpte den! så misforstå rett! jeg ville ha frem at bilen er bra og bør tas vare på! utrolig at noen kan vri slik på ting!
Da beklager jeg på det sterkeste at jeg misforsto.

Uansett: Det var en herremann fra Bærum, som kjørte en fin hvit T3 transporter som var å kikket på den. Han så annonsen her, og jeg skulle gjerne hatt kontakt med han, men har rota bort nummeret hans. Ta gjerne kontakt på ny om du føler deg truffet, hehe
Mvh Rikard
Formann
Røyken og Omegn Aircoolers

Rikard@roykenaircoolers.com
Post Reply