narle wrote:Viiscosen ligger badet i girolje.Nye tetninger på den er det som er saken og det har du gjort.
Ah, sweet, da er jo alt i orden:) Takk og takk.
narle wrote:Viiscosen ligger badet i girolje.Nye tetninger på den er det som er saken og det har du gjort.
Det er skjerpet inn på praktiseringen av reglene for alternativ dekkdimensjon, så det spørs. Papirene fra VW sier bare 205R-16 eller 195R-16. Så dette er de eneste dimensjonene som uten videre godkjennes.32bGTSyncro wrote:Ja, det er på tide at den kommer ut i verden igjen.
Er det forresten noe sjangs i havet for å få godkjent dekkene og få de skrevet i vognkortet?
Krysser fingrene32bGTSyncro wrote:Første prøvetur midnatt i går, på prøveskilt handlet ifm EU-kontroll i dag.
Måtte justere opp giroverføring grunnet unøyaktigheter etter overhaling, var faktisk overraskende lett.
23mm glippe mellom stopparm og dings på girspak tilsvarte nøyaktig at girspak sto helt til høyre mellom 3. og 4. gir.
Ellers var det et salig liv fra oljelampe og summer, må gå over kabler og sensorer.
Motor går jevnt og fint, med bra drag. (standard hjulstørrelse, vel og merke)
Den fikk også sin første vask på 16 år før den ble parkert utenfor verkstedet
Så får vi se hva EU-kontroll bringer. Skiltene ligger klar hos biltilsynet