Ulyd i nærheten av luftfiltret
Ulyd i nærheten av luftfiltret
Hei har fått en klukkelyd høres ut som det er i nærheten av luftfiltret. Ingen varsellys, men bilen reagerer ikke riktig ved gasspådrag. Noen som har vært borti dette før. Dette er en t5 2,5 tdi 130 hk
Re: Ulyd i nærheten av luftfiltret
ja ligna på den lyden. ingen feilkoder. Noen som har tips om hva som kan være feil.
-
maasoey
- -

- Car: 06 Multivan 2,5 aut, 08 Transporter 2,5 4motion.
Hvis det er sånn lyd, så kan det kamakselen som er slitt. Det må nødvendigvis ikke komme noen feilkoder enda.Kjent problem har jeg hørt.
Har din bil gått langt?
Har din bil gått langt?
Bare for å høre, hvor ofte bytter du olje? Taes det bare på service?
Har hatt bilen i 1,5 år. men kjører 15000 km. eller en gang i året på olja. Dette kom helt plutselig stoppet bilen startet opp igjen 10 min. senere da var lyden der. Bilen er gått 230000 km.
Hej.
Svårt att höra på filmen, men låter det som en gammal fiskebåt så är det troligen hål i en eller flera tryckare. ( de som trycker ner ventilerna)
//Andreas
Svårt att höra på filmen, men låter det som en gammal fiskebåt så är det troligen hål i en eller flera tryckare. ( de som trycker ner ventilerna)
//Andreas
Ja det er vel bare å starte med skruingen å se hva jeg finner. må vel ha tak i noe spesialverktøy for å gjøre denne jobben?