Top Gear med VW T6 California Beach til Ben Nevis

Postinger som ikke faller under andre spesifikte modeler.
Post Reply
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Top Gear med VW T6 California Beach til Ben Nevis

Post by Rudeboy »

-De kjører ikke opp på Ben Nevis, som jeg håpte på. Men de laget en artikkel på bilen her

http://www.topgear.com/car-news/road-tr ... en-nevis#1
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Top Gear med VW T6 California Beach til Ben Nevis

Post by Buss Marius »

Vi har nå vært i Chamonix i ca en uke, og også sett noen T6 Campere. I dag så jeg en med høyreratt. Når jeg nå ser gjennom bildene det linkes til, så ser det ut til at de leverer T6 med høyreratt men med innredning for venstreratt...
Den jeg så i dag het Ocean, så jeg får se litt ekstra etter om jeg ser flere og på hvilken side de har skyvedøren. Ellers har vi i dag og i går ligget på 1500moh å sett på 17 etappe av Tour du France. Vegen var så smal at det ikke var så mange campere der og ingen campere tillat de siste 5km før mål. Vi hadde 8 campere/bobiler ovenfor oss, hvorav 1 var en T5, på et sted vi var for breie til. Derimot klarte vi som en av meget få, å stå på tvers, da vi er ganske korte og akselavstanden bare er 2,95m.
Det blir nok ikke noe 9m slagskip av en bobil på oss noen gang, smått har sine fordeler.

Tilegg: Jeg ser at Peter Sagan måtte låne dassen i en bobil på dagens etappe. Hadde han lånt vår, hadde vi alldri kunnet trukket ned.
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Top Gear med VW T6 California Beach til Ben Nevis

Post by Rudeboy »

Var og hentet deler hos VWs campersjappe i Amersfoort for etpar uker siden og tilbrakte all ventetid jeg kunne i etpar av California Ocean som sto der til salgs.

Og da jeg kom på jeg like gjerne kunne handle gasslange baki Vidvandre brukte jeg tiden i en Club Joker som sto der.

-Måtte man vinne i lotto! Jeg lovet å komme tilbake og handle Club Jokeren om jeg vinner i tipping, så importen bli et senere problem :D
Post Reply