Jeg har orginal Defa kabel, 2,5m. Når jeg kjører varmer kupéen med 2kW blir støpselet som plugges i støtfangeren temmelig varm. Så før man beskylder Biltema for å ikke lage god nok kvalitet bør man være sikker på egen kvalitet først.
Når det er sagt så blir den ikke farlig varm, men god og varm å ta i. Noe som tyder på at koblingen inni pluggen ikke er 100%.
Siden denne kun blir belastet slik ca 1 time om gangen regner jeg det som trygt nok.
Needforspace wrote:Veldig bra. Da blir det en lang "Defa" kabel på meg så slipper jeg å fin navigere ved parkering og gjerne sette bilen alternativ vei.
Skal du på biltema so kan du gjerne ta med ein 5m defa kabel til meg so sleppe eg å kjøre til vik neste helg og kjøpe
Ikke planlagt før ut desember dessverre. Behovet er egentlig moderat her også for jeg har en, men kanskje T4en er heldig å får stå garasjen litt fremover.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Chris_nor wrote:Noken som har erfaring med Defa bluetooth ? lure på å oppgradere heile greia å sette inn 10A ladder til batteriet og større coupevarmer
Yepp! Nettop montert med Bluetooth ! Funker fjell! Toppladet batteri og enkelt å bruke mobilen
Kva vinterdekk folk kjører på ? Har noken Hakka Cr3 no som er 4 år gamle, og vurderer å bytte til hakka 9, hakka R2 eller Michelin X-Ice Xi3 men vil gjerne høre meningane folk har til dekk Usikker på om eg vil ha pigg eller piggfri også
Eg har tydeligvis ei gåen kjørelyspære bak, so fann dei ut at den beste måten å sei ifrå på var å kjøre heilt inni sida mi, sikkert 1 mm frå å ripe opp heile sida, og so tok dei nesten speilet mitt og når dei skulle kjøre derifrå so satt dei hjulet sitt godt inni felgen min. Kjente det i heile bilen Hadde det vært dyrare felga so skulle eg ha klikka!
Mye kan sies ut ifra hvvilken lampe det er. Hvor mange blink, evt. konstant blinking, og om det kun er når man slår på tenning eller om det også er mens man kjører.
Kanskje du får noen gode tips mens du venter på vagcom.
Et raskt søk på Google sier at dette antakeligvis har noe med bremselysbryteren (og kanskje med bremselysene).
Ville ha sjekket at lysene fungerer som de skal, både bremselys, men også tåkelys (også samtidig). Da det raporteres om feil her.
Egentlig tror jeg feilmeldingen kun gjelder selve bremsebryteren.
Drittsekken wrote:Et raskt søk på Google sier at dette antakeligvis har noe med bremselysbryteren (og kanskje med bremselysene).
Ville ha sjekket at lysene fungerer som de skal, både bremselys, men også tåkelys (også samtidig). Da det raporteres om feil her.
Egentlig tror jeg feilmeldingen kun gjelder selve bremsebryteren.
Har fullført fagskule og begynt som maskinkadett på ein ringnotbåt, + bilbehovet har blitt litt forandra den siste tida. T4en blei solgt til Oslo og ny bil kom inn Blei ikkje ein T4 da
Lurer på hva 204-hesteren klarer før og etter man begynner tune den
Grattis med jobb, kos deg på sjøen og vit at Rederiforbundet anser det slik at medlemmer skal ha ansiennitet for hver dag på sjøen som om det var en og en halv dag. 10 dager ute = 15 dagers ansiennitet hva ansiennitetsberegning angår når du en vakker dag kanskje går til offentlig arbeidsgiver og skal starte jobbe der en dag langt fram i tid.