Spørsmålet er om det er er mulig, å får tak i bare den braketten?
Brakett vakuumklokke acv turbo
-
Pølsetyskeren
- -

- Car: 2000 T4 California Coach 2,5 TDI 102 hk
- Phone: 98404254
Brakett vakuumklokke acv turbo
Hei. Californian har mistet turbotrykk så å si ut fra det blå.
Etter litt leting under panseret så fant jeg ut, at vakuumklokke er helt løs. Jeg er ikke helt sikkert, om det er bare noen skruer som har løsnet, eller om braketten er knekt.
Hilsen Ronald
-
Tysfjord
- -

- Car: T4 1998 tdi
- Phone: 91615762
Re: Brakett vakuumklokke acv turbo
Hei! Det samme skjedde hos meg for en 3 års tid siden. Da var det skruene som holdt braketten som løsnet, en var ramlet ut. Kan tenke meg det er mest sannsynlig. 2 skruer her. Fikk de på plass og alt ble bra
Kan egentlig ikke se for meg at braketten har tatt kveld, men hogger er godt alternativ å høre med. Ta av ladeluftkjøleren, så får du oversikt 
Mvh.
Tor Asgeir
Mvh.
Tor Asgeir
T4 1998 tdi
Caravelle er en fin bil
Caravelle er en fin bil
-
Pølsetyskeren
- -

- Car: 2000 T4 California Coach 2,5 TDI 102 hk
- Phone: 98404254
Takk for svar
.
Nå har jeg tatt ut ladeluftkjøleren og jeg er ikke fullt så heldig, braketten er knekt
. En skrue var borte og den andere skruen tålte vel ikke hele belastningen. Det lønner seg kansje og sjekke av og til, om begge skruer er på plass for å unngå sånnt.
Nå har jeg tatt ut ladeluftkjøleren og jeg er ikke fullt så heldig, braketten er knekt
Hilsen Ronald
-
Tysfjord
- -

- Car: T4 1998 tdi
- Phone: 91615762
Hei! Uffda, uheldig der. De skruene har vist litt lett for å løsne. Titter på mine av og til siden de har løsnet før. Da er mitt tips som jeg nevnte hoggern. Du får den sikkert ny hos Møller, men en brukt gjør samme nytten her
Du kan jo samtidig helle et par desiliter avfetting i ladeluftkjøleren siden du har den ute, riste godt og skylle med varmt vann. Er nok litt olje inni den hvis du ikke har gjort dette, virker bedre etterpå 
Mvh.
Tor Asgeir
Mvh.
Tor Asgeir
T4 1998 tdi
Caravelle er en fin bil
Caravelle er en fin bil