Flaut for BusCamp

Opplysninger/infor ang Treff og Møter som er relevant for Type 2

Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

Post Reply
GLENN MARVIN
-
-
Posts: 515
Joined: 01 Jul 2012, 23:01
Car: T3SYNCRO
Phone: 91647900
Location: Kristiansand

Flaut for BusCamp

Post by GLENN MARVIN »

Dette er fanden meg en tråden jeg ikke har lyst til å skrive men jeg ser meg nødt til det.
Treffet vokser på godt og vondt, trivelig med nye bekjente men flere folk betyr flere å passe på.
I fjor fikk jeg flere klager på høy musik, høylytte folk og starting av motorer på natta. Jeg var flere ganger ute og måtte be folk om å dempe seg.
Flere sa til meg at vist det blir slik fremover så vil de ikke komme tilbake.
Det er barn som ligger og sover i bilene og dere vet alle hvor lytt det er å campe i bilen.
DET SKAL VÆRE RO KL23 PÅ EN CAMPINGPLASS.

Det er vel ikke slik det skal være på Norges beste bustreff?
Skal vi bli kjent for at vi er en gjeng bråkete folk som ikke viser hensyn?
Jeg tror de fleste vil at BusCamp skal være et trivelig og familievennlig treff, slik det har vært til nå?

Kan dere ikke alle sammen være med å gjøre det slik at VWbus folk blir oppfattet som trivelige og greie folk.
Pass litt på alkohol intaket og ser dere noen som kansje har fått litt for mye så prat gjerne med de og tilby de et glass vann.
Vist noen må bråke og skrike så kan man be de om å reise inn til byen på et diskotek :lol:

Vist vi alle passer på hverandre så blir det triveligere og vi kan fortsette å treffes her hver høst i fremtiden.

Flau hilsen fra Glenn Marvin.
87 blå 112i Syncro halvpanel decoupler 2 diff rock n roll inr
87 blå 112i SiKaSyncro 2 diff
90 rød Coach 1,9 TDI
79 oransje Golf 1,5 automat

Kristiansand Bus-Depot.
vwcoach
-
-
Posts: 2349
Joined: 17 Jun 2006, 02:01
Car: 3 stk. T3'er
Phone: 958 30 024
Location: Like ved Skiflyvningsbakken i Vikersund

Re: Flaut for BusCamp

Post by vwcoach »

Vel, nå har det vært litt sånn ''sjo og hei'' til litt utpå seine natterstimer før også uten at det har vært noe stort nevneverdig problem. Var jo ''full fest'' på odden og i danskeleieren i flere år.
men legger samtidig også merke til at flere av vwbus folket har med seg familie og unger på buscamp (og andre treff) så skjønner dette med ''nattestillheten''
Vi som har vært med i årtier og vært den glade festgjengen begynner vel å ''dra på årene'' og blir kanskje mere særere med alderen? slik at den yngre garden som begynner å være med blir et støyende innslag?
Er forsåvidt enig at ''stille tiden'' er fra kl.23:00 men man må huske på at vi har nå da trossalt vært kalver en gang vi også og glade festmennesker på vwbus treff :D
Roar Indsetviken
VWbus Drammen

1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)

mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Flaut for BusCamp

Post by Rudeboy »

Godt innlegg, godt svar og her kommer et ydmykt svar til.

Jeg er av dem som sist år var noe aktiv ut over fredagen. Jeg var til stede da det ble startet bråkebil rundt (?) midnatt (?). Vi fikk korreks, og som jeg erindrer det ble det innen kort tid etter iverksatt bingen for min del. Det er sånn med tilbakemelding, man tar dem uten å mokle. Som nå. God påminnelse, GM.

Som straff for fjorårets opptreden skal jeg bare ta ei natt i år 8) (jeg må videre ifm høstferien)
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: Flaut for BusCamp

Post by Der Postmeister »

Jeg tenker at dette var vi ferdig snakka om ifjor etter treffet da. Og at man er bedre i år.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Post Reply