Nødmodus og masse feilkoder Caravelle 2,5 TDI
Posted: 08 Oct 2019, 23:12
Hei. Har ein 99 Caravelle 2,5 TDI med AUF motor og automatgear.
EGR ventilen har eg blokkert, med ei plate
Eg var ute å kjørte da den plutseleg ikkje ville dra lenger, det er vel nødmodus.
Eg ser først at ein ubrukt kontakt har komt ned på dynamoreima og gnagd av isolasjonen slik at den har kortslutta. Utbetrar dette men har masse feilkodar.
Control Module Part Number: 074 906 018 C
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC G000AG 2520
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 02743
5 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
17660 - Cold Start Injector (N108) Open or Short to Ground
P1252 - 35-10 - - - Intermittent
Når eg slettar feilkodane kjem desse opp igjen ute å starta motoren
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
Eg har bytta luftmengdemålaren med ein brukt, ingen forskjell og tilstand ukjent brukte LMM.
Det er heller ingen forskjell når koblar av LMM.
Eg har også bytta N75 ventilen med ein brukt, ingen forskjell og tilstand ukjent brukte N75.
Spørsmålet er da: kan det ha oppstått ein kortslutning i styringsenheten for motoren, ECUen, slik at denne må byttast?
Kan eg bruka ein ECU fra andre motorar enn ein AUF motor?
Er det noken som har koblingsskjemaet fra dei aktuelle følarane og fram til ECUen?
EGR ventilen har eg blokkert, med ei plate
Eg var ute å kjørte da den plutseleg ikkje ville dra lenger, det er vel nødmodus.
Eg ser først at ein ubrukt kontakt har komt ned på dynamoreima og gnagd av isolasjonen slik at den har kortslutta. Utbetrar dette men har masse feilkodar.
Control Module Part Number: 074 906 018 C
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC G000AG 2520
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 02743
5 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
17660 - Cold Start Injector (N108) Open or Short to Ground
P1252 - 35-10 - - - Intermittent
Når eg slettar feilkodane kjem desse opp igjen ute å starta motoren
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
Eg har bytta luftmengdemålaren med ein brukt, ingen forskjell og tilstand ukjent brukte LMM.
Det er heller ingen forskjell når koblar av LMM.
Eg har også bytta N75 ventilen med ein brukt, ingen forskjell og tilstand ukjent brukte N75.
Spørsmålet er da: kan det ha oppstått ein kortslutning i styringsenheten for motoren, ECUen, slik at denne må byttast?
Kan eg bruka ein ECU fra andre motorar enn ein AUF motor?
Er det noken som har koblingsskjemaet fra dei aktuelle følarane og fram til ECUen?