Eirik400 wrote:Se der ja.. Den liknet veldig på min nyervervelse..
Takk fo titten Glenn..
Imponerende stykke arbid du gjør baki der..
Må spørre.. Blir bilen enda hardere i dumper og slikt med lavprofil ?
Går vel ut ifra at Loadindex er litt lavere på slike dekk ??
Takk skal du ha
Har riktig LI på de 18", men med 4o profil og såpass senk er den drit stiv, og ikke spesielt behagelig over fartsdumper, telehiv, ferister, broskjøter, asfaltkanter++++++++
hehe.. Eneste positive med stiv bil, er vel at man merker i bilen hva slags mynt som ligger i veibanen. dvs ligger det en femmer der, så får man en liten "dump" på midten.. hehe..
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Bilen er igjenn heist til vinterhøyde og fått på stål med kapsler.
Trist, men sånn er det med denne årstia.
(men pokker så mye mer behagelig den er å kjøre når den ikke er så stiv.. )
Ellers er den EU ok forrige uke og blir vel lagt ut for salg om ikke lenge
Litt kjedelig når det ikke er så mye mer å gjøre på denne. T3n blir turbil og vurderer T4sika som bruksbil med felger, senk++ fra den hvite....
zapperx wrote:Bilen er igjenn heist til vinterhøyde og fått på stål med kapsler.
Trist, men sånn er det med denne årstia.
(men pokker så mye mer behagelig den er å kjøre når den ikke er så stiv.. )
Ellers er den EU ok forrige uke og blir vel lagt ut for salg om ikke lenge
Litt kjedelig når det ikke er så mye mer å gjøre på denne. T3n blir turbil og vurderer T4sika som bruksbil med felger, senk++ fra den hvite....
Så du hadde prøvd å bygge en T4 om til contry med polo felger.. Medlidenhet Glenn....
ENDELIG VÅR!!!!!!!
Og i god gammel påsketradisjon så kom sommerdekkene og sommersenken på
Oppdaga at den ene fjøra bak hadde knekkt en gang ila vinteren så godt jeg tok en kikk bak der. Ellers så bør det inn nytt dieselfilter og en service med bytte av litt opphengskuler og endeledd.
Vaska og stella litt med bilen i dag. Skal vel selges snart så får ta litt småtteri.
All sort plast fikk seg en runde med Polytrol i dag og det ble finfint
Før;
Brutal1ty wrote:må nesten komentere det før og etter bilde ditt da førbilde ditt er frontfangeren og på etter bilde ditt så har den plutselig blitt til bakfanger.
men ble merkbar forskjell ser det ut som da.
"må nesten kommentere...."
Fangerne er like og var like matte og grå.....
Ikke nå lenger.......
drev og bare gikk nedover og leste ikke akkurat alt så sto det før på ene bilde også etter på andre bilde så sitter jeg og lurer i 2 sekunder eller noe og lurer på hvordan fanger du har satt på så ser jeg at ene er frontfanger og andre bakfanger
og ja er bra det, hvordan holder den du brukte seg da, har bare testet bumpershine som ble kjøpt på torshov jeg, funket ganske greit det også da men
Touran '09
Caravelle '97
--------------------
Belysning til fleste typer kjøretøy: http://lysstyrke.no/
drev og bare gikk nedover og leste ikke akkurat alt så sto det før på ene bilde også etter på andre bilde så sitter jeg og lurer i 2 sekunder eller noe og lurer på hvordan fanger du har satt på så ser jeg at ene er frontfanger og andre bakfanger
og ja er bra det, hvordan holder den du brukte seg da, har bare testet bumpershine som ble kjøpt på torshov jeg, funket ganske greit det også da men
Mange har brukt dette med hell men jeg får se etter hvert hva jeg syns når jeg vasker ol. Bumpershine er vel og bra det, men syns det blir litt klissete og forsvinner i første vask. Det trenger ikke så dypt inn så kun overflaten som blir "mettet" (dyrt er det og....).
hvor får man tak i Polytrol? og syns det egentlig virka bra, selv om må påstå det funket bedre på panseret mit da:P men min bumpershine holdt i en 2 vask eller noe før den begynte og forsvinne, men den var pen når bumpershinen var på bilen
Touran '09
Caravelle '97
--------------------
Belysning til fleste typer kjøretøy: http://lysstyrke.no/
Brutal1ty wrote:hvor får man tak i Polytrol? og syns det egentlig virka bra, selv om må påstå det funket bedre på panseret mit da:P men min bumpershine holdt i en 2 vask eller noe før den begynte og forsvinne, men den var pen når bumpershinen var på bilen
Mener å ha sett både Owatrol og Polytrol på JERNIA.
Brutal1ty wrote:hvor får man tak i Polytrol? og syns det egentlig virka bra, selv om må påstå det funket bedre på panseret mit da:P men min bumpershine holdt i en 2 vask eller noe før den begynte og forsvinne, men den var pen når bumpershinen var på bilen
Owatrol handla jeg vel på OBS bygg på Vinterbro, om det er et sted du passerer nå og da.
Her har det skjedd lite siste månedene......
Bilen er heisa, står på orginale stålhjul, alt av røde/hvite lamper og annet stæsj er fjerna og bilen skal selges.
Ny bruksbil er handla, så denne skal bort. Jo fortere jo bedre.
Da er bilen hentet, betalt og et kapittel er over. Har fått mye kjeft for senking, store hjul og stil, men for meg er dette den bilen jeg har vært mest fornøyd med og hatt mange knallfine turer i. Med sommersenk og 18" smilte jeg hver eneste gang jeg kjørte bilen og syns til dags dato dette var en superfin bil. Har lagt ned vanvittig mye tid i å bygge opp bilen invendig og håper ny eier får like mye glede av den. Om det skulle bli som jeg planlegger så har jeg innen sommeren også solgt Autohoms'n og dermed ser det dårlig ut for treff sesongen2011. Bussfest og Buscamp blir muligens besøkt uansett, dog i bilmerke som gjør at vi må bo et helt annet sted på campen
Den langsiktige planen er å selge unna alt som tar tid og heller se etter en "vedlikeholdsfri" turbil. Bryllup til sommeren og oppussing av stort hus gjør dessverre at planen muligens blir utsatt et år eller to
Men håper det dukker opp en finfin T2 eller T3 som vi ikke klarer å si nei til....
Her er siste bilde av bilen og et av nyanskaffelsen......