kjøpte meg nettopp et momo ratt med audi rs2 nav av broren min, fikk d for 600kr koster 2200,- uten nav... det er konge og kjøre med
Sikkert noen billakkere her som vet sånt???
Tror HELT sikkert jeg hadde lagt de grunkene i lakk...istedet for momratt på en T3 uten servo...orjan wrote:Hva er den billigeste måten å lakkere bilen på vil ha svart. Er Lærling ikke penger hehe.. har ikke bestemt meg da, liten plan svart lakk, hvite felger og senke den og sote ruter, tror d hadde vert kult...lurte på om jeg skulle male denne da og kjøpe felger, og heller kjøpe meg en ny litt senere og beholde felgene fra den gamle..
kjøpte meg nettopp et momo ratt med audi rs2 nav av broren min, fikk d for 600kr koster 2200,- uten nav... det er konge og kjøre med:)
Sikkert noen billakkere her som vet sånt???

Var det jeg mente ja....en annen ting...malepute er ikke så verst, sammenlignet me rull!amubus wrote:Med "håpløst å ta igjen" mener han vel at skal man senere lakkere bilen med billakk så må ALT fjernes, ellers blir det problemer med koking. På en bil det ikkke er så nøye med ere nok bengalakk mer enn godt nok....