Da hadde jeg bare et par småspørsmål til dere
Startmotor er det vanskelig å bytte, noen som har en guide?
Og så var det automat da? Hvordan er den egentlig? Bruker den mer/minde bensin enn manuel? Noe tull jeg bør passe på?
>>Takker<<
Automat i T3 er konge i forhold til disse slitte 5 trinns kassene som har 1.ste gir under førersetetcoachseeker wrote:
Og så var det automat da? Hvordan er den egentlig? Bruker den mer/minde bensin enn manuel? Noe tull jeg bør passe på?

SJEKK OLJA ofte, jeg viste ikke dette når jeg kjøpte min med autocoachseeker wrote:Jaja gutter, nå er det like før det står en t3 og surrer og går uti gården.. Nesten som julaften det her...
Da hadde jeg bare et par småspørsmål til dere![]()
Startmotor er det vanskelig å bytte, noen som har en guide?
>>Takker<<
Sjekk olje, og ikke minst BYTT oljen! Kjøp deg byttesett på VAG med nye pakninger og sil skrev du.. kor mange liter olje er d. og er d mye arbeid og skifte pakninger og silDer Postmeister wrote:Regn 1.2 på langkjøring. 1.1 på gode dager...![]()
Ellers 1.5 og opp til 2.5/3L på mila... Når det er kaldt, bruker den maks...
Noe som passer bra med de lave bensinprisene for tiden...![]()
![]()
![]()
Sjekk olje, og ikke minst BYTT oljen! Kjøp deg byttesett på VAG med nye pakninger og sil, og følg skifteintervall jevnlig. Blir olja brun er det fare på ferde, du kjenner og det på lukta. Skjer dette, er simmeringene mellom planetgear og diff iferd med å gi seg helt over, og da er havariet ikke langt unna...