Jeg fant denne vogna hos Møller Ålesund for et år siden. Kun 140000k på meteren, men den hadde vært en tur i skogen og plukket bær. Rikelig med blåbærlyng og småbjørk under hele bilen. Den har jo også den sløveste motoren noensinne som atpåtil viste seg å være svært glad i vann. Når bilen dro av veien var den lastet med en hel palle med hvit kattesand (ca 450 kg) og denne var pent dandert ut over ALLE plasser inni Transporteren. Denne bilen er så dårlig isolert at det føles som å sitte inni stortromma på en Iron Maiden-konsert straks den bikker 50 km/t. MEN som jeg sa til min kjære: Den har jo nesten helt nye dekk.. Og kattesanden var jo ikke brukt heldigvis. Hun delte ikke min humoristiske sans og er byttet ut i en blidere, mer forståelsesfull og nyere modell. Det ble en billig bil kan man si. Så til verket: Først skal de døde hestene ut, så skal det inn en 1,9 TDK fra en opprustet VW Vento. I samtidig skal bremser og forstilling fikses. I skrivende stund er motorene ute og står ved siden av hverandre på verkstedet. Jeg har en mistanke om at det meste må av fra TDK`n. Det er ikke mye som er likt bortsett fra blokka. Bilder kommer..