mener å ha lest et sted at den het M12..
dette er den 12-kantete(tror jeg) (torx-lignende) pipen..
er det eventuelt noen i området bergen/os som kan låne meg en sånn?? helst idag
(kan ta et bilde av skruene om ønskelig..)

den e godIndian wrote:Ikke Torx men 12-kant. XZN er betegnelsen mener jeg.

jepp, det fant jegsubwoofer wrote:Settet med store bits fra Biltema inneholder XZN-bits.

jeg selger skruersubwoofer wrote:Hvis jeg var deg hadde jeg kastet så mange av umbracoskruene som mulig, det skal mye mer til at XZN rundes (neste gang det går noe galt).

jobber i proffpartner selv, så har mulighet for å få tak i skikkelig verktøystste wrote:Kjøp verktøyet i en annen butikk enn på biltema... Kjøp kvalitet først som sist, så går det ikke i stykker. Det er den samme som brukes til topplokksboltene og de sitter noe veldig

kan hende jeg har vært borti en og annen ting jastste wrote:Da kan du nok et og annet om kvalitet

Enig med stste, Henning!!henning wrote:kan hende jeg har vært borti en og annen ting jastste wrote:Da kan du nok et og annet om kvalitet
får tak i det meste

jeg jobber i en sånn butikk selvDigger wrote:Stikk innom en industriverktøysjappe og kjøp de få "sære" typene og dimensjonene en T4 krever. Da har du ihvertfall kvalitet på det.
Skruene til nederste kulene i forstilling som et eksempel. Det finner du ikke på Biltema

helt riktig .måtte kjøpe her til lands for 400 kr ,denne ene xzn i 14 størrelse .i en verktøysjappaDigger wrote:Stikk innom en industriverktøysjappe og kjøp de få "sære" typene og dimensjonene en T4 krever. Da har du ihvertfall kvalitet på det.
Skruene til nederste kulene i forstilling som et eksempel. Det finner du ikke på Biltema