Lakering av lister på skyvevindu?
Lakering av lister på skyvevindu?
Er det noen som har lakert disse "sølvkantene" med godt resultat? Kunne egentlig tenkt meg at de var sorte, men vil ikke bruke mer penger på det en at jeg kunne lakert de (nye ruter med org. sort er derfor ikke aktuelt). Lurer naturligvis på hva som er brukt for å få det til å se bra ut...
Er det også mulig å demontere skyvevinduet enkelt, skal legge på film på selve "skyve-delen".
Takker som alltid for gode innspill!
Er det også mulig å demontere skyvevinduet enkelt, skal legge på film på selve "skyve-delen".
Takker som alltid for gode innspill!
Espen
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Jeg har akkurat hentet mine på verksted fra lakkering . Dette ble MEGET bra. Jeg brukte riktignok litt tid på å ta fra hverandre det ene vinduet, så lister ikke skulle bli ødelagt. Det andre vinduet kjøpte jeg ferdig demontert.
Disse delene er først sandblåst for deretter å bli dyppet i spesielle "bad" med kjemikalier, til sist pulverlakkert og "baket" ved 200 grader.
PRIS? Tja, ikke dyrt iallefall. Jeg gjorde dette med 2 vindusrammer, 3 viskerarmer, 1 hengerfeste og 2 takrails og betalte kr 1000,- Synes dette var en overkommelig pris da jeg slapp å gjøre noe som helst arbeid med dette + at dette er en MYE mer holdbar løsning.
Eskild
PS: Jeg kan sende bilder på e-post til den som måtte være interessert.
Disse delene er først sandblåst for deretter å bli dyppet i spesielle "bad" med kjemikalier, til sist pulverlakkert og "baket" ved 200 grader.
PRIS? Tja, ikke dyrt iallefall. Jeg gjorde dette med 2 vindusrammer, 3 viskerarmer, 1 hengerfeste og 2 takrails og betalte kr 1000,- Synes dette var en overkommelig pris da jeg slapp å gjøre noe som helst arbeid med dette + at dette er en MYE mer holdbar løsning.
Eskild
PS: Jeg kan sende bilder på e-post til den som måtte være interessert.
Eskild Serigstad
Maskiningeniør
2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
Maskiningeniør
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
-
aageaassved
- Car: t4 1992 2,4
svarte lister
har brukt svart bodyshuts som er overlakkbar på min.ser ut som det er org,og flasser heller ikke av
Om du ser UNDER knotten så ser du en skrue. Den skal ut før du kan få av knotten.Espen wrote:Lurer fortsatt veldig på hvordan man får av den sorte knotten, fatter det ikke... Nå ser det veldig rotete ut med et halveis demontert vindu... Hadde vært fint å fått det ferdig i grunn!
Eskild
Eskild Serigstad
Maskiningeniør
Maskiningeniør