Jeg lurte på hvor mye ekstra hk er det å hente på denne motor typen, og kan jeg sette den i en 92 modell caravelle ?
Har masse spørsmål ang. T4 men får ta litt etter litt

Ved å chippe den så får man vel ca 180hk mener jeg.Ronol wrote:Vet ikke om det er rett plassen å spørre.
Jeg lurte på hvor mye ekstra hk er det å hente på denne motor typen, og kan jeg sette den i en 92 modell caravelle ?![]()
Har og lest meg til 180hk med chip, men hva om man skifter dyser i samme slengen ?Vissvass wrote:Ved å chippe den så får man vel ca 180hk mener jeg.Ronol wrote:Vet ikke om det er rett plassen å spørre.
Jeg lurte på hvor mye ekstra hk er det å hente på denne motor typen, og kan jeg sette den i en 92 modell caravelle ?![]()

Hehe her i nord, med stygge bratte bakker, får man aldri nokDer Postmeister wrote:Trur 180hk er maks av hva som er fornuftig. Mulig du får noe mer uta kat og raka rør. Men du veit du aldri får bruk for mer her på berget.

Det er ikke å være gammeldags, men seriøsRonol wrote:Kall meg gjerne gammeldags, men blir det noe så blir det en chip...
Mulig slike bokser funker uten jeg vet så mye om det.