Ønsker å få fatt i en skillevegg som kan monteres i min T4 '93-modell med 5 seter. Aner ikke hvor lett eller vanskelig dette er å få tak i, eller å montere, men ønsker nå å gjøre et forsøk uansett. Holder til i Rogaland. Kontakt meg dersom du har noe!
Skillevegg til T4 '93
-
ToreFagerheim
Skillevegg til T4 '93
Heisann!
Ønsker å få fatt i en skillevegg som kan monteres i min T4 '93-modell med 5 seter. Aner ikke hvor lett eller vanskelig dette er å få tak i, eller å montere, men ønsker nå å gjøre et forsøk uansett. Holder til i Rogaland. Kontakt meg dersom du har noe!
Re: Skillevegg til T4 '93
Har en fra lang type 1997 modell. Kan hentes på Skodje ved Ålesund.
Har også en 3seter kombibenk i blå velour fra -03 modell hvis noen skulle være int.
Har også en 3seter kombibenk i blå velour fra -03 modell hvis noen skulle være int.
-
rolfmb
- Car: T4 '96
- Phone: 936 80 312
Re: Skillevegg til T4 '93
Har en skillevegg til overs. Den er fra 96 modell lang. Hentes eventuelt i Kragerø
-rolfmb
Caravelle GL Syncro T4 '96 2,5 (...bensin)
Caravelle GL Syncro T4 '96 2,5 (...bensin)