http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... 653410.jpg
80 t3 høytak på finn, ikke min.
-
Alf Torp
- -

- Car: 86/91 T3 JX/AAZ
- Phone: 40-62-70-60
80 t3 høytak på finn, ikke min.
Noen som kjenner til denne? Har ligget en stund, virker billig og bra bruksstand.. overrasket over at ingen her har kjøpt den ennå 
Mvh,
Alf
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 87 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle Syncro 1.6TD Trufa Halvcamper
- 90 T3 Doka Syncro 2.1 MV
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
- 81 Yamaha Tr1
- 99 Yamaha Vmax
Alf
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 87 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle Syncro 1.6TD Trufa Halvcamper
- 90 T3 Doka Syncro 2.1 MV
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
- 81 Yamaha Tr1
- 99 Yamaha Vmax
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: 80 t3 høytak på finn, ikke min.
Club Joker ? Mener å ha fått referert til den online, trodde det var her inne.
Grei pris, de som har pææng - løp & kjøp
(Kan man trekke fra jobbutgifter ved å fjerne rødfargen og å restaurere den fra kjøpsprisen ?)
Club Joker her til 40k, Husnes :
https://www.finn.no/finn/car/mobilehome ... e=40067264
Ligger vel tre T4 California Exclusive på Finn også, den dyreste (NOK 320k) med liten henger inkludert.
Grei pris, de som har pææng - løp & kjøp
(Kan man trekke fra jobbutgifter ved å fjerne rødfargen og å restaurere den fra kjøpsprisen ?)
Club Joker her til 40k, Husnes :
https://www.finn.no/finn/car/mobilehome ... e=40067264
Ligger vel tre T4 California Exclusive på Finn også, den dyreste (NOK 320k) med liten henger inkludert.
Lite Westfalia i den første der... Mulig det kan være et Mosaik-tak. Men prisen var jo grei, og attpåtil veteran. Så for de som ikke er opptatt av orginalitet er det bare å løpe og kjøpe.
Den andre som Yngve linket til så ut som et flott Westfaliaobjekt, prisen er også deretter...
Den andre som Yngve linket til så ut som et flott Westfaliaobjekt, prisen er også deretter...
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Akay Mosaikerne er jeg mindre kjent med.
-
-OTO-
- -

- Car: Caravelle GL T3 1986, Transporter Reimo T3 1985
- Phone: 90752036
Den første røde er nok ikke selger interressert i å selge. Jeg har mailet til selger to ganger, men får ikke svar. først i høst og en gang nå i vår.
-
Caravelle nord
- -

- Car: T3 1.6 TD,90,T3 1.6 TD,86 og T3 1.6 D,83(hugges)
- Phone: 97100033
Æ mein den bilen har vært omtalt her inne,men godt muli æ tar feil. Den e ætter såm æ kan huske Tromsøregistrert.
Stig
http://pulversjaktblogg.blogspot.com/
1990 T3 1.6 TD Westfalia California Hig-Top.
1986 T3 1.6 TD.
1983 T3 1.6 D.
1960 Tempo Taifun 175.
1983 T3 1.6 D.
1960 Tempo Taifun 175.
Det er en Transporter med mosaikk Westfalia innredning. Luftkjølt 2liters motor, som ikke er helt i vater. Da jeg hadde den så var det et problem med motoren jeg valgte å leve med da den kun skulle brukes på bryllupsreisa for så å selges.
Det lekker olje inn i et av sylindrene, og det lekker ut av stigrørspakningene (typisk T3?). Min teori rundt det var at enten stempelringene i ene sylinderet var gåent eller toppakning.. Hvis dette fikses, og motoren justeres, så tror jeg den vil gå mange år til. Karosseriet er i veldig god stand, ikke noe mer rust enn vanlig (plateskjøter, stigtrinn etc..). Jeg fikset den opp endel for å få den gjennom EU-kontrollen i fjor sommer; Bremsetromlene bak og alt av bremseband og monteringsdetaljer er helt nye, bremsekalipperne fremme er renoverte, alle 4 drivknuter er byttet (Trenger muligens å smøres om med orginalt fett), nedre bærekuler framme er byttet, øvre fulgte med da jeg solgte den videre. Det fulgte og med ekstra brukt styresnekke da den som er i bilen var veldig slarkete (holdte rattet i 45grader til høyre for å kjøre rett fram over ei bru i Sverige med kraftig sidevind fra høyre). Den var og noe tungstartet, trengte sannsynligvis ny starter.
Innredninga er i god stand, framsetene har egentlig hatt trekk på seg fram til vi solgte den, baksetet var i ok stand med en rift eller to, kjøleskapet fikk strøm men fungerte ikke. gassblussene fungerte derimot, så det var med på skape god stemning når vi stod i ro
Bilen har gitt oss veldig mange gode minner, så jeg håper ikke den ender i russedøden men at noen her inne tar vare på den.
Det er en Transporter med mosaikk Westfalia innredning. Luftkjølt 2liters motor, som ikke er helt i vater. Da jeg hadde den så var det et problem med motoren jeg valgte å leve med da den kun skulle brukes på bryllupsreisa for så å selges.
Det lekker olje inn i et av sylindrene, og det lekker ut av stigrørspakningene (typisk T3?). Min teori rundt det var at enten stempelringene i ene sylinderet var gåent eller toppakning.. Hvis dette fikses, og motoren justeres, så tror jeg den vil gå mange år til. Karosseriet er i veldig god stand, ikke noe mer rust enn vanlig (plateskjøter, stigtrinn etc..). Jeg fikset den opp endel for å få den gjennom EU-kontrollen i fjor sommer; Bremsetromlene bak og alt av bremseband og monteringsdetaljer er helt nye, bremsekalipperne fremme er renoverte, alle 4 drivknuter er byttet (Trenger muligens å smøres om med orginalt fett), nedre bærekuler framme er byttet, øvre fulgte med da jeg solgte den videre. Det fulgte og med ekstra brukt styresnekke da den som er i bilen var veldig slarkete (holdte rattet i 45grader til høyre for å kjøre rett fram over ei bru i Sverige med kraftig sidevind fra høyre). Den var og noe tungstartet, trengte sannsynligvis ny starter.
Innredninga er i god stand, framsetene har egentlig hatt trekk på seg fram til vi solgte den, baksetet var i ok stand med en rift eller to, kjøleskapet fikk strøm men fungerte ikke. gassblussene fungerte derimot, så det var med på skape god stemning når vi stod i ro
Bilen har gitt oss veldig mange gode minner, så jeg håper ikke den ender i russedøden men at noen her inne tar vare på den.