"museskrik" i syncro`n
"museskrik" i syncro`n
eg ha fått meg en j... irriteranes lyd i biln. det er sånn "skriking" under bilen.det høres ut som at mellom axlingen tar borti nokka. (det gjør den ikke) har hatt han på bokk Kjørt den der, men klarte ikke og lokalisere det. plokka bort akslingen. lyden borte!!! kommer frem under belastning .spesielt når eg rygger. noen forslag... noen.
:
ska det være enkelt....?
Re: "museskrik" i syncro`n
ER den der da du svinger, og hvordan er frekvensen på lydenloffi wrote:eg ha fått meg en j... irriteranes lyd i biln. det er sånn "skriking" under bilen.det høres ut som at mellom axlingen tar borti nokka. (det gjør den ikke) har hatt han på bokk Kjørt den der, men klarte ikke og lokalisere det. plokka bort akslingen. lyden borte!!! kommer frem under belastning .spesielt når eg rygger. noen forslag... noen.:
HUSK VERKTØYKASSA.......
MOTOR UT/INN 10 GANGER....
Ja lyden kommer spesielt fram ved svinging.. høyfrekvent. metal mot metal.. lurer selv på lagre tell "pinjongen" eller korsen man skriv det.. den må verfall ha motstand for at den kommer fram.. og kom som sagt, kom det bort, da eg tok bort mellom akseln.. e det noen som veit om omfanget og skifte det overnevte lagret eventuelt. 
ska det være enkelt....?
Da ville jeg sjekket om det var en drivaksel som subber borti fjærbeinet for det er ikke store klaringa der , sprey på litt lakk på drivakselingen og se om det blir skrapt vekk.loffi wrote:Ja lyden kommer spesielt fram ved svinging.. høyfrekvent. metal mot metal.. lurer selv på lagre tell "pinjongen" eller korsen man skriv det.. den må verfall ha motstand for at den kommer fram.. og kom som sagt, kom det bort, da eg tok bort mellom akseln.. e det noen som veit om omfanget og skifte det overnevte lagret eventuelt.
Jeg har opplevd det på min,og det endet med att jeg måtte bytte yttre CV og hjul lagere det var ikke noe billig morro.Det kom på en 7-8000 i deler hvis ikke jeg husker helt feil ,men nå vet jeg ikke om du har 16" og den fikk jeg ikke tak i noe pirat deler
HUSK VERKTØYKASSA.......