Er det noen her inne med T3 Reimo med originale madrasser?
Jeg prøvde i stad og legge ned taket mens madrassene lå på plass. Den lille passer fint helt bakerst, la den store oppå der igjen da den passet perfekt.
Helt til jeg la ned taket..
Spørsmålet er;
Hvor skal den madrassen liggene engentlig? Der jeg la den eller er det meningen at den skal rulles sammen og lagres inne i bilen?
Får ikke taket helt ned...
Madrasser på taket når hevetaket er senket - Reimo
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Re: Madrasser på taket når hevetaket er senket - Reimo
Jeg har relativt originalt opplegg. Dersom platene over hullet ligger vippet bakover er det bare et par cm klaring så det går nesten med den 5cm tynne madrassen oppå. Må den også ligge dobbelt så kommer ikke taket helt ned. Nå har jeg aldri sovet der oppe, men madrassen er for tynn, så jeg vurderer å skaffe en ca 10cm madrass som presses ned til 5cm når taket i sengebunnen er helt ut/flat og taket er nede, og så har jeg den originale madrassen som overmadrass. Dette er selvfølgelig frem tiljeg kan lage noe alla Westfalia.
Re: Madrasser på taket når hevetaket er senket - Reimo
Skjønner.. I mitt tilfelle er det barn som skal sove der oppe så madressen holder, forhåpentligvis mål.. Men hadde vært fint å fått taket ned, om mulig, når begge madrassene ligger der oppe. Frigjøre litt plass 
Kanskje platene må ligger fremover under transport ja...
Kanskje platene må ligger fremover under transport ja...