pris

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
siggur

pris

Post by siggur »

Noen som veit sånn ca hvor mye jeg kan få får caravellen min??? bare morsomt å vite...

112i, syncro, 1988 mod., gått 305000 men jeg har akkurat skiftet pakninger på hele motoren så den er så god som ny nå. Alu. felger på sommerhjul (orginale), coach seter og sperre på bakhjul. Girkasse med 4gir + krabbegir. Alt er i tipp topp stand uten om disse tingene: Varmeapparatet bak fungerer ikke, men det er bare noe jordings greier trooooor jeg, klokka funker ikke, litt rust i noen skjøter, men ikke mye, ingenting farlig hvertfall. Viktigste av alt er vel at den ble eu-gokjent' Nov. 05.
Caravelle Syncro 2.1 88 mod.
patrick
-
-
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic

Post by patrick »

hvor mange seter?

farge?

Kombi?

Sikker på at du ikke skal selge?
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
siggur

Post by siggur »

5 seter men registrert for 6. Bilen er vel type C. Fargen er den metalilic gull/grå aktige som det er på mange av disse bilene. Veit ikke helt hva den heter jeg men
siggur

Post by siggur »

akkurat fått fikse den, så skal vel ha den hvertfall litt tenkte jeg. Legger det sikkert ut på forumet her hvis jeg en gang skal selge
Post Reply