Er det flere av dere som har AC i T3?
AC er toppen!
AC er toppen!
Vi fikk fikset AirConditionen på T3'en før ferien, og det var jammen verdt hver ei krone.
Selv om det nå er 25 - 30 grader ute, så kan vi kjøre med alle vinduene lukket og beholde en behagelig temperatur inne i bilen. I tillegg sikrer AC'en en bedre luftsirkualsjon i kupeen iom at den henter luft bakfra og transportere den fremover... Dette er toppen!
Det er jo bare å handle...amubus wrote:jada,jada.... skryte skryte.....neida...kjekt m den der ja, e litt misunnelig.....
[quote="t425i
Det er jo bare å handle...
Det er stadig vekk noen komplette AC-anlegg til salgs på www.ebay.de.[/quote]
Sant det, har sett dem. Det er jo et spørsmål også hvor mye penger man skal bruke på en -86 mod.... en bulk, så er den vel kondemnert...
Det er jo bare å handle...
Sant det, har sett dem. Det er jo et spørsmål også hvor mye penger man skal bruke på en -86 mod.... en bulk, så er den vel kondemnert...
Re: AC er toppen!
Jeg har et AC-anlegg som jeg skal montere inn etter at jeg har fått satt inn grom motoren......t425i wrote:Vi fikk fikset AirConditionen på T3'en før ferien, og det var jammen verdt hver ei krone.Selv om det nå er 25 - 30 grader ute, så kan vi kjøre med alle vinduene lukket og beholde en behagelig temperatur inne i bilen. I tillegg sikrer AC'en en bedre luftsirkualsjon i kupeen iom at den henter luft bakfra og transportere den fremover... Dette er toppen!
Thomas
Langhus / Hønefoss
Thomas
Thomas
Re: AC er toppen!
Er det du som monterer subaru i t3?? er litt nyskjerrig på det. Kan du sende meg noen ord??t3homas wrote:[
Jeg har et AC-anlegg som jeg skal montere inn etter at jeg har fått satt inn grom motoren......
Thomas
Da tar du bare ut AC-anlegget og setter det inn i neste buss. No problem!amubus wrote:Sant det, har sett dem. Det er jo et spørsmål også hvor mye penger man skal bruke på en -86 mod.... en bulk, så er den vel kondemnert...t425i wrote: Det er jo bare å handle...Det er stadig vekk noen komplette AC-anlegg til salgs på www.ebay.de.