Lakkert øvre bærearm med blank svart og 2k klarlakk og montert powerflex så nå går armen lett opp og ned

Ja, det er denJørgen-T2 wrote:Jeg satt og så på gamle episoder av Trotto Libre nå, og der er jaggu Coachen din med på en episode! Mener klippet starter riktig på denne linken:
https://tv.nrk.no/serie/trotto-libre/fk ... -2#t=6m29s
Du ser Coachen etter at Jespersen har kjørt litt Lada![]()
Lett å kjenne igjen med det reg.nummeretArtig.

4x4syncro wrote:Men siden jeg bor på utkanten av Oslo (Gjelleråsen) og bilen befinner seg i et mekkelokalet sammen med mange andre vw interesserte på andre siden av byen, så har jeg gått til anskaffelse av en liten batteridrill av en bil![]()
![]()

Nei da, vi gjør det vi kan for å bremse forfallet i miljøet. Dessuten blir ikke gjennomsnitts utslippet over året så ille når vi kjører biler som dette.ducce999s wrote:4x4syncro wrote:Men siden jeg bor på utkanten av Oslo (Gjelleråsen) og bilen befinner seg i et mekkelokalet sammen med mange andre vw interesserte på andre siden av byen, så har jeg gått til anskaffelse av en liten batteridrill av en bil![]()
![]()
Forfallet i miljøet fortsetter!!!!!!!!

Miev, spørs hvilket miljø enn snakker omBuss Marius wrote:Nei da, vi gjør det vi kan for å bremse forfallet i miljøet. .ducce999s wrote:4x4syncro wrote:Men siden jeg bor på utkanten av Oslo (Gjelleråsen) og bilen befinner seg i et mekkelokalet sammen med mange andre vw interesserte på andre siden av byen, så har jeg gått til anskaffelse av en liten batteridrill av en bil![]()
![]()

Men i det siste så er det vel R-giret som har vært mest i bruk, Marius? Regner med du har fått testet forbruket når du rygger ogBuss Marius wrote:Nei da, vi gjør det vi kan for å bremse forfallet i miljøet. Dessuten blir ikke gjennomsnitts utslippet over året så ille når vi kjører biler som dette.ducce999s wrote:4x4syncro wrote:Men siden jeg bor på utkanten av Oslo (Gjelleråsen) og bilen befinner seg i et mekkelokalet sammen med mange andre vw interesserte på andre siden av byen, så har jeg gått til anskaffelse av en liten batteridrill av en bil![]()
![]()
Merkelig, denne er førstegangs registrert i april 2012 men har 1071 lavere reg nummer en min, som er 14 måneder eldre.
Ting å passe på: 12v batteriet som sitter under panseret ca 2000kr hos Mitsubishi og 1000 hos Bildeler.no. Disse er veldig avhengig av gode vinterdekk for å komme seg frem på vinteren.
Merkelig nok ruster de faktisk på bremseskivene forran pga lite bruk. Mekonomen har nye. Ellers er dette noe av det mest problemfrie bilholdet du kan ha.
Riktig gir når du kjører er C eller N. B brukes bare som retarder. Selv veksler jeg konstant mellom D og N og triler veldig mye, det er det som gir lengst rekkevidde. Og så lader den ca 2,5 mil i timen på hjemmelader på 16A som lader med 13,5A effektivt.
Gratulerer.

Japp Gowesty, CVC er trader for dem og omtrent alle andre US produsenter4x4syncro wrote:Denne er fra campervan culture men mulig det er samme uansett? https://campervanculture.com/shop/vw-t2 ... nt-screen/