Var hos CIservice (igjen) idag.
Var jo hos dem før påske for å hente de nye felgene - og de var jo ikke kommet.
Var hos dem på tirsdag som var, og tenkte at nå har de fått mye tid på seg til å skaffe meg det jeg har krav på - men de var ikke kommet
mannen i disken la ved en ordrelapp på mitt nye sett, slik at de spesifikt fikk med seg dette fra lager i bergen. Fikk da beskjed om at container kom på onsdag kveld og at jeg kunne komme igår å hente dem.
Siden bilen vår tok fri et par dager ble det ikke noen tur igår, så jeg tok den idag (med kona). Tenkte at NÅ må de jo ha fått det. Tenkte faktisk noen sekunder i positive baner.
SÅ kom jeg inn der, og INGENTING var kommet!!!!!
De begynte så smått å trekke i tvil om jeg skulle få nye tilmed!!!!!!
DA FYRTE FAR I HUSET I BÅNN OG VAR IKKE NÅDIG!

MEn det er jo som å kjefte for døve ører, for diskmannen har jo INGENTING med dette.
Nå har jeg fått vite at de kan komme på mandag.....noe jeg ikke tror før jeg SER det.
Så ga jeg beskjed om at mannen i butikken skulle skrive ned TLF nr mitt på ordreseddelen og jeg gjorde temmelig klart for ham at han SKAL gi beskjed om at hans sjef skal ringe meg idag (sjefen hans var kanskje ute en halvtime, noe jeg ikke gadd vente på

).
Da regnet jeg med at han skulle ringe meg temmelig fort. Men NEIIII!!!! Han har ikke ringt ennå, og jeg kjenner jeg snart får en sånn rykking i det ene øye......
Tror kanskje jeg skal kreve pengene tilbake, for dette tar jo helsikkens med tid.....eller et annet sett som de faktisk HAR INNE.
Noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre?
er temmelig lei dette her....