Tok av bilnækkelen og kjørte bare den alene i låset og tenningsbakstykket funka til noe annet røyk
Start problemer !
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Start problemer !
Kjørte med vaktmesterknippe i låset og da gikk tenningsbakstykkene som bare det, fire på rappen var det vel.
Tok av bilnækkelen og kjørte bare den alene i låset og tenningsbakstykket funka til noe annet røyk
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Jeg har og problemer å se at vaktmesterknipper skal forårsake skade/slitasje på bryteren sålenge selve låsesylinderen er i orden og kompakt, for den vil aldri ha annet enn rotasjonsbevegelse. Unntaket er kanskje teoretisk om knippet henger med vekt på nøkkelen i slik posisjon at den nesten er med på å dra nøkkelen rundt. Men det virker også ganske utrolig da.
Enkelte har opplevd at de ryker oftere med nøkkelknipper slik, men ingen har såvidt jeg vet undersøkt nærmere om det er slitasje i bryteren som samsvarer med nøkkelknippeteorien.
Enkelte har opplevd at de ryker oftere med nøkkelknipper slik, men ingen har såvidt jeg vet undersøkt nærmere om det er slitasje i bryteren som samsvarer med nøkkelknippeteorien.
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Bilen har kun hatt denne feilen en gang, (og selvsagt ikke når den var tauet ned av Falken og avlevert verksted - da startet den seff).
De leste ut noen feilkoder på rele (109) og denne tenningsbryteren.
Har nå kjørt i 2 uker uten problem, og skal ha service på fredag, da får de lese ut feilkoder og skifte disse delene (like greit)
De leste ut noen feilkoder på rele (109) og denne tenningsbryteren.
Har nå kjørt i 2 uker uten problem, og skal ha service på fredag, da får de lese ut feilkoder og skifte disse delene (like greit)