rapidspeed wrote:idag ble bilen godkjent på eu kontroll med bare en ener...
God bil eller god whisky til kontrolløren?
Den ser jo bra velholdt ut, og bare en ener er jo topp!
Grattis! Da slipper du å tenke på reparasjoner og etterkontroll, så da blir det vel bedre tid til å få sikaen helt ferdigstilt?
rapidspeed wrote:idag ble bilen godkjent på eu kontroll med bare en ener...
God bil eller god whisky til kontrolløren?
Den ser jo bra velholdt ut, og bare en ener er jo topp!
Grattis! Da slipper du å tenke på reparasjoner og etterkontroll, så da blir det vel bedre tid til å få sikaen helt ferdigstilt?
velholdt er vel ikke rette ordet men veldig bra teknisk... skal bytte litt skjermer og dører for rust men null rust å sette fingeren på for kontrollen...
om jeg skulle få begge t3ene opp og gå, vil nok T4en gå fløyten... så om noen er interessert i pen T4 med mye påkost i jåleri så meld deres interesse...
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
kom inn en blå svært pen coach 112i på raset igår.. prøvde å få tak i eier for evt å få kjøpt bilen men det lykkes meg ikke, var vel en av di peneste coachene jeg har sett.. så den blir dessverre spiker.. MEN... jeg fikk sikret meg 4 strøkne originale chromekapsler til vinterhjula... bilen hadde også strøkne caratrammer.. men hadde ikke med verktøy..
er folk blitt gale? vrake hele og fine biler???
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
rapidspeed wrote:kom inn en blå svært pen coach 112i på raset igår.. prøvde å få tak i eier for evt å få kjøpt bilen men det lykkes meg ikke, var vel en av di peneste coachene jeg har sett.. så den blir dessverre spiker.. MEN... jeg fikk sikret meg 4 strøkne originale chromekapsler til vinterhjula... bilen hadde også strøkne caratrammer.. men hadde ikke med verktøy..
Værste eg har hørt!! Blir den hugd med det samme da? Får du med deg fangerne og rammene så har du kjøper her!!!
rapidspeed wrote:kom inn en blå svært pen coach 112i på raset igår.. prøvde å få tak i eier for evt å få kjøpt bilen men det lykkes meg ikke, var vel en av di peneste coachene jeg har sett.. så den blir dessverre spiker.. MEN... jeg fikk sikret meg 4 strøkne originale chromekapsler til vinterhjula... bilen hadde også strøkne caratrammer.. men hadde ikke med verktøy..
Værste eg har hørt!! Blir den hugd med det samme da? Får du med deg fangerne og rammene så har du kjøper her!!!
ja går rett i pressa.. tok kapslene igår.. når jeg var der i dag tidlig var den presset.. er ikke ett huggeri, men metallgjenvinning.. helsike altså.. fått tak i tosken så hadde jeg hivd penga etter han.. og fått meg ekstra motor osv... helt 110% strøkent interiør.. minte om syncroen du hadde standsmessig Tage.
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
bilen er jo nå på veien... men ett par ting er det jo selvfølgelig... for det første er jo bilen blitt rundlykter må si det kledde bilen endel bedre i kombinasjon de fargene... fått fikset motortullet som viste seg å være bagateller... byttet vannkrana på vasken og borret opp låsen til gasslokket.. er en RIMELIG stor gasstank fastmontert i den bilen...
men brukte bilen til juletreffet hos Andy og Gill... der begynte vi å kjenne bensinlukt... nå har det gått fra å være stank til direkte uutholdelig... lekker ikke men er bortimot rusa etter en tur på butikken... noen som har en tank liggende så jeg kan få brukt bilen på vintertreffet?? sånn ikke altfor langt unna, ellers har jeg nå mulighet for en hos mesteren...
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
da er det litt updates her.. bilen har jo som sagt fått rundlyktfronten tilbake.. montert xenon, sorte blinkers og flyttet park ned dit.. hvite baklamper.. og i forgårs kom den 40 mm nærmere moder jord, og gud bedre det hjalp.. bilder er det ingen her som vil se så da spare vi oss det... he he he:) coachleppe er også delvis montert... mangler litt klipps for å få montert sidene på leppa... lyst på større hjul... har på 16" fra en t4 nå.. og kunne tenke meg noe større.. tips? men skal ikke koste skjorta..
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
Rapidspeed wrote:da er det litt updates her.. bilen har jo som sagt fått rundlyktfronten tilbake.. montert xenon, sorte blinkers og flyttet park ned dit.. hvite baklamper.. og i forgårs kom den 40 mm nærmere moder jord, og gud bedre det hjalp.. bilder er det ingen her som vil se så da spare vi oss det... he he he:) coachleppe er også delvis montert... mangler litt klipps for å få montert sidene på leppa... lyst på større hjul... har på 16" fra en t4 nå.. og kunne tenke meg noe større.. tips? men skal ikke koste skjorta..